1 maand wachten en nog steeds geen internet

  • 31 May 2023
  • 8 reacties
  • 66 Bekeken

sinds 4 mei, hoor ik internet te hebben. Monteur is langs geweest voor installatie, maar tot heden heb ik nog steeds geen internet.  Een ticket was aangemaakt voor BO (backoffice), Parnter is ingelicht. Maar tot op heden nog steeds geen gehoor. 


Kenmerk: 2372/63647461

 Dit begint wel vervelend te worden. Terwijl hoge kosten van oude abonnement doorlopen. 

Jason van Odido 10 maanden geleden

Goedemorgen @ietsiemand, welkom op de Community! 🙋‍♂️

Op 20 mei is er een melding bij ons binnengekomen vanuit de netbeheerder waarbij aangegeven wordt dat er niet tijdig gereageerd is op het maken van een afspraak (twee belpogingen en een sms). Nu wil ik jouw bericht zeker niet in twijfel trekken dus denk ik dat het om een kwestie van miscommunicatie gaat, sorry hiervoor!

Ik ga hier achteraan en zal pogen een nieuw contactmoment voor je in te schieten zodat mijn collega's je deze keer wel kunnen bereiken. Ik verwacht dat er uiterlijk maandag een afspraak gemaakt is.

Maak jij toevallig gebruik van een T-Mobile, Ben of Tele2 simkaart (prepaid of abonnement)? Zo ja, dan kan ik je ter overbrugging een voucher voor Unlimited Internet aanbieden. Dan kun je in ieder geval gedurende de komende zeven dagen onbeperkt online blijven via mobiele hotspot op pc en laptop. Ook hoef je deze bundel niet aan te vullen, dus je bent niet gelimiteerd tot slechts een aantal GB per dag.

Laat me alsjeblieft weten of ik dit in orde kan maken voor je, dan stuur ik je zo snel mogelijk een vouchercode toe!

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen @ietsiemand, welkom op de Community! 🙋‍♂️

Op 20 mei is er een melding bij ons binnengekomen vanuit de netbeheerder waarbij aangegeven wordt dat er niet tijdig gereageerd is op het maken van een afspraak (twee belpogingen en een sms). Nu wil ik jouw bericht zeker niet in twijfel trekken dus denk ik dat het om een kwestie van miscommunicatie gaat, sorry hiervoor!

Ik ga hier achteraan en zal pogen een nieuw contactmoment voor je in te schieten zodat mijn collega's je deze keer wel kunnen bereiken. Ik verwacht dat er uiterlijk maandag een afspraak gemaakt is.

Maak jij toevallig gebruik van een T-Mobile, Ben of Tele2 simkaart (prepaid of abonnement)? Zo ja, dan kan ik je ter overbrugging een voucher voor Unlimited Internet aanbieden. Dan kun je in ieder geval gedurende de komende zeven dagen onbeperkt online blijven via mobiele hotspot op pc en laptop. Ook hoef je deze bundel niet aan te vullen, dus je bent niet gelimiteerd tot slechts een aantal GB per dag.

Laat me alsjeblieft weten of ik dit in orde kan maken voor je, dan stuur ik je zo snel mogelijk een vouchercode toe!

Reputatie 7
Badge +16

UPDATE: ik heb gesproken met onze technische dienst en die geven aan dat KPN inmiddels vijf keer gebeld heeft. Er wordt altijd anoniem gebeld, dus misschien heb je die oproepen gemist. Bij nieuwere Android telefoons en iPhones zijn anonieme calls vaak automatisch geblokkeerd: kun je nagaan of dit bij jou ook zo is (instellingen checken)? Je bent gebeld op het 06-nummer dat eindigt op 830, is dat jouw nummer? Als jij kunt garanderen dat de instellingen goed staan, informeer ik KPN en bellen ze je zo snel mogelijk nog eens.

Hallo Jason,

 

Dankjewel voor je reactie. mijn 06 nummer eindigt met 990.  Eindigend met 830 is totaal onbekend.  Daarnaast had ik eerder aangegeven dat ik gebeld kon worden op nummer die eindigt op 197 ( een tweede tmobile nummer). 

Dus graag wil ik weten of ik met hun contact kan opnemen. via mail of via tel?
Ook vraag ik me nu af of mijn gegevens wel correct staan. 

en die voucher code zou ik graag willen ontvangen voor 2 tmobile nummers.

Reputatie 7
Badge +9

Hi @ietsiemand, ik ben meteen voor je gaan checken!

Het nummer dat eindigt op 990, staat nu in ons systeem. Ook heb ik het nummer dat eindigt op 197 toegevoegd aan je ticket. Als het goed is bellen ze je nu op één van de twee nummers op! Ook heb ik je direct twee vouchercodes in een privébericht gestuurd. 

Beste @Tommie 
dankjewel voor je snelle reactie Maar het is en blijft erg vreemd. Dat ik tig maal juiste nummer heb doorgegeven. ook heb ik nooit een sms ontvangen. 

 Laat ze mij aub ook mailen. hebben we in iedergeval meer zekerheid om zo snel mogelijk contact op te nemen. 

Reputatie 7
Badge +9

@ietsiemand Het is inderdaad vreemd. Alles staat nu goed en ze zullen spoedig contact opnemen. Ik heb gisteren een extra notitie erbij geplakt! Op dit moment is het afwachten tot dit gebeurt.

Hey Tommie, 

iemand van kpn is langsgekomen en heeft het eindelijk gefixt. Maar mijn status van t-mobile thuis is nog “ in oplevering”  Zie screenshot. Hierdoor is de opzegging van Ziggo ook niet afgerond. Beide abbonementen lopen nu door. Kan je aub helpen om ervoor te zorgen dat overstappen wordt afgerond bij Ziggo. 

 

in afwachting van je reactie

 

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @ietsiemand, super om te horen dat de netwerkmonteur van KPN NetwerkNL het voor je heeft op kunnen lossen! Goed punt, ik ga hier meteen voor je achteraan en ik verwacht dat de technische dienst dit snel voor je kan verhelpen.

Dit ga ik helemaal voor je rechtzetten en in de tussentijd wens ik je veel plezier toe met je internetverbinding! 😃

Reageer