Beantwoord

14 April abonnement afgesloten en nog steeds geen aansluiting 🙁

  • 24 October 2022
  • 10 reacties
  • 215 Bekeken

14-04-2022 kon ik eindelijk een glasvezelnetwerk aansluiting aanvragen. De netwerkbeheerder zou contact opnemen voor de aanleg naar de woning. Na maanden wachten zelf contact opgenomen met t-mobile (ik wist niet wie de installateur was) en de afspraak was zo geregeld.

Vervolgens wordt er op die dag door dat team in de tuin vd buurman gegraven. Die verzoekt ze vriendelijk hiermee te stoppen. Het was al laat dus gelijk een nieuwe afspraak gemaakt. Helaas komen ze niet opdagen. Na vele telefoontjes met Dutch Fiber en t-mobile weet ik niet meer waar ik aan toe ben. Volgens DF moet er nog een aansluitpunt komen. En vervolgens blijft het weer stil. Geen tijdsindicatie helemaal niets.

Ik snap er niks meer van. Mn geduld is na zoveel maanden behoorlijk op trouwens. Misschien moet ik de aanvraag maar gewoon intrekken. Ik heb totaal geen probleem met mn huidige provider.

Begrijp me niet verkeerd, ik ben door beide partijen uiterst vriendelijk geholpen. Maar helaas heeft het nog tot niets geleid. Het lijkt wel of ze me bij DF niet meer willen helpen. Of het is erg druk. Maar zeg dat dan gewoon.

 

Mvg,

Maarten

Ridderkerk 

icon

Beste antwoord door Lisa 26 October 2022, 16:22

Bekijk origineel

10 reacties

Wat kan ik nog doen of wie te benaderen om de boel weer aan de gang te brengen? T-Mobile krijgt het blijkbaar ook niet voor elkaar bij Dutch Fiber/ Gideon?

Reputatie 7

Hi @MrMojoRisin, welkom op de T-Mobile voor thuis Community! 😊 Dankjewel dat je zo helder jouw verhaal deelt via deze weg. Ik wil je heel graag duidelijkheid geven, want ik kan me voorstellen dat je wilt weten waar je aan toe bent. Excuses voor deze ervaring. Zojuist heb ik dan ook een status update opgevraagd zodat ik je kan voorzien van de juiste informatie. Zodra ik deze heb doorgekregen, dan geef ik die direct door. Ik houd je op de hoogte en hoop je snel meer te kunnen vertellen. 

Hi Lisa, bedankt voor je reactie en voor de moeite.

Reputatie 7

Hi @MrMojoRisin, ik heb goed nieuws voor je! Mijn collega heeft aangegeven jou vandaag te bellen met een laatste update, zodat je op de hoogte wordt gebracht. Geef je het hier aan als mijn collega heeft gebeld? 💪

Hi @Lisa, ik heb vandaag nog even afgewacht maar ik ben niet meer gebeld.

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @MrMojoRisin, sorry dat er nog geen contact geweest is! Ik zal onze collega's vriendelijk verzoeken jou vandaag nog te bellen met een update. 

Ik heb contact gehad met één van jullie collega's. Wel zelf teruggebeld omdat de 1ste keer niet opgenomen kon worden.

Weer zeer vriendelijk geholpen. Maar deze man kon traceren waarom er contact opgenomen moest worden. HIj kon uiteindelijk wel vertellen dat er vanaf 9 november weer iets opgestart wordt in de straat (6km). En dat misschien vanaf die datum Open Dutch Fiber contact met ons opneemt.

Fingers crossed 🤞🏻

Reputatie 7

Hi @MrMojoRisin, super fijn om te lezen! Merci voor deze terugkoppeling. Dit klinkt zeker als een fijn vooruitzicht, dus ik duim dan ook met je mee. 

Helaas nog niets vernomen 😞

Reputatie 7
Badge +5

Hi @MrMojoRisin, ik zie dat mijn collega van de Fiber afdeling je eerder niet te pakken kreeg en dat er een voicemail is ingesproken. Ik moet je voor nu echt vragen het contact met Open Dutch Fiber af te wachten. Zodra wij groen licht krijgen gaan we direct aan de slag en sturen we Guidion aan voor het maken van een afspraak!

Reageer