2 MAANDEN ZONDER INTERNET.

  • 31 January 2023
  • 4 reacties
  • 100 Bekeken

Beste, 

 

Ik raad iedereen af klant te worden van t-mobile. Mensen die al klant zijn raad ik aan om over te stappen naar een andere provider. Dit komt vanwege mijn slechte ervaring met t-mobile en de partners met wie zij samenwerken; het glasvezelbedrijf en gideon. 

Het glasvezelpunt was snel geïnstalleerd en de afspraak hiervoor kon snel gemaakt worden na klant te worden bij t-mobile. Echter loopt dit glasvezelbedrijf achter op hun administratieve plichten waardoor het volgende proces: een installatiepakket opsturen en vervolgens installeren door gideon, maanden duurt. 

In de tussentijd probeert de klantenservice je te sussen door wat vouchers te sturen met onbeperkt internet die redelijk werken, maar zeker geen vervanging zijn van een stabiel wifi netwerk. 

Vervolgens komt, na meer dan 20 keer de klantenservice te hebben gebeld (en dat betekent ook meer dan 20 keer in de wachtrij voor langer dan een halfuur te hebben gestaan) dan toch het heilige moment waar je als klant op wacht; een afspraak kunnen maken met gideon (de installatiemonteur). ECHTER heeft t-mobile nog geen installatiepakket opgestuurd waardoor je nog een week langer moet wachten. Gideon gooit er nog een schepje bovenop door zonder ook maar enig overleg, de afspraak te verzetten. Hun motto ‘afspraak is afspraak’ gaat dus absoluut niet op; of het telt alleen andersom. Na de afspraak met gideon gedwongen te hebben moeten verzetten, krijg je het volgende slechte nieuws: de glasvezelmonteur is vergeten in het kastje op straat een verbinding aan te sluiten; met andere woorden je moet opnieuw wachten. 

Daarna wordt je gebeld door het glasvezelbedrijf, dat bovendien alleen tussen 9 en 3 bereikbaar is, dat je pas over een week aan de beurt bent en dat zij absoluut geen verantwoordelijkheid nemen voor alle eerdere vertraging; nee sterker nog dat is de schuld van t-mobile. Iedereen wijst met het vingertje naar een ander maar ondertussen durft er niemand verantwoordelijkheid te nemen. 

Kortom, er wordt van alles aan je beloofd; door de klantenservice van t-mobile, door het glasvezelbedrijf en door gideon, maar niemand komt zijn afspraken daadwerkelijk na. 

 


4 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Nou, mijn ervaring is heel wat positiever. De aansluiting werkte 3 weken na aanvraag, de monteur die mijn router kwam installeren was in een half uur klaar. Ik had geen TV, maar inernet only. Sinds die tijd eigenlijk nooit storingen gehad, behalve een half jaar geleden toen een keer de router moest herstarten.

Tevreden over dit T-mobile product dus.

Nou, mijn ervaring is heel wat positiever. De aansluiting werkte 3 weken na aanvraag, de monteur die mijn router kwam installeren was in een half uur klaar. Ik had geen TV, maar inernet only. Sinds die tijd eigenlijk nooit storingen gehad, behalve een half jaar geleden toen een keer de router moest herstarten.

Tevreden over dit T-mobile product dus.

Fijn dat je kan internetten Eric, heb ik alleen niks aan helaas. 

Reputatie 1

Dus ook al heb ik een perfect werkende verbinding met T-Mobile, dan nóg moet ik overstappen naar een andere provider, aangezien jíj problemen ervaart met de oplevering van jouw verbinding? 

Ik vind het heel vervelend voor je dat alles zo stroef verloopt en hoop dat dit snel wordt opgelost, maar jouw voorstel naar anderen is natuurlijk totale waanzin, vind je zelf ook niet?

Reputatie 7
Badge +14

Goedemorgen @Benji123  Wat een nare ervaring. is het nu opgelost anders kunnen de moderators misschien nog iets voor je doen?
Ik verzoek je wel in het vervolg niet zo te schreeuwen (hoofdletters) dat helpt echt niet en is tegen de Community regels. 

Ook je oproep helpt niet bij mij😂 ik stap echt niet over naar een andere provider daar ik best tevreden ben net als bij @eric Ging het bij mij ook redelijk. Eerste x glasvezel en nu DSL door verhuizing. Dus dubbel ervaring.

En toen er een klein probleem was heeft TMT het  binnen een week opgelost.

Hopelijk komt alles ook bij jouw goed en kom je ons ooit vertellen dat wij gelijk hebben al kan dat nu even niet en dat begrijp ik ook wel

Prettig dag 👋 

 

Reageer