Beantwoord

2e dsl aansluiting aanvragen

  • 28 June 2021
  • 7 reacties
  • 102 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Is het mogelijk om via jullie een 2e DSL aansluiting aan te vragen. En zo ja, zijn hier kosten aan verbonden? We hebben momenteel KPN internet via DSL maar willen daarnaast graag ook nog een vast internetabonnement bij T-mobile. 

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 30 June 2021, 12:44

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +15

@pactor 

Heb je wel COAX?

Stap dan bijvoorbeeld van KPN over naar T-Mobile en neem Ziggo erbij.

Reputatie 7
Badge +4

Technisch is het meestal mogelijk een 2de lijn aan te vragen. Maar zo is het vaak bij een provider niet ingeregeld (in sommige gevallen zijn er wel 20 del lijnen op 1 isra)

De aanvraag moet dan als nieuw Line aangevraagd worden. Door de provider

Reputatie 7
Badge +14

Mocht door de postcode check van T-Mobile een positieve melding geven voor  “4G voor Thuis”, dan kun je ook een extra internet verbinding hiermee creeren.

 

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @pactor, je kunt op één adres maximaal één actieve DSL-aansluiting hebben. Een tweede aanvraag zal daarom niet mogelijk zijn, sorry! Je kunt natuurlijk wel én een actieve DSL-aansluiting én een actieve glasvezelaansluiting hebben; zal ik voor je kijken of Glasvezel bij ons mogelijk is?

Hoi @pactor, je kunt op één adres maximaal één actieve DSL-aansluiting hebben. Een tweede aanvraag zal daarom niet mogelijk zijn, sorry! Je kunt natuurlijk wel én een actieve DSL-aansluiting én een actieve glasvezelaansluiting hebben; zal ik voor je kijken of Glasvezel bij ons mogelijk is?

Wij hebben geen glasvezel in de straat. Maar ik hoor graag de mogelijkheden.

 

@pactor

Heb je wel COAX?

Stap dan bijvoorbeeld van KPN over naar T-Mobile en neem Ziggo erbij.

Nee Coax hebben we ook niet, alleen DSL.

Reputatie 7
Badge +16

Dat het technisch gezien mogelijk zou moeten zijn, is natuurlijk een mooie nuance, echter is het bij ons niet mogelijk om een tweede DSL-lijn op eenzelfde adres te activeren. Wanneer je het KPN-abonnement laat doorlopen, krijgt de nieuwe aanvraag (in dit geval T-Mobile Thuis) de voorkeur en wordt de lijn "gekaapt”. Dat betekent dat je KPN-abonnement afgesloten wordt en dat het T-Mobile abonnement vanaf dat moment het enige actieve DSL-abonnement zal zijn. 

 

 

Reageer