Beantwoord

3078ex aansluiting

  • 30 November 2021
  • 5 reacties
  • 61 Bekeken

Reputatie 1

Hallo,

Op 23 november heb ik me aangemeld voor aansluiting glasvezel 3078ex. op 30 november heb ik gebeld naar de helpdeks gewacht tot 2x 90 minuten maar dat was teveel, bel ik voor een nieuwe klant wordt er gelijk opgenomen wie is er nu belangrijke ?

Op 23 november krijg ik dan een bevestiging  met een mail dat glasvezel nog moet worden aangelegd, maar ik kan je vertellen het is haast versleten, bij mij ligt het al in de tuin en zelf is het aangesloten met een wand contactdoos in de woonkamer

Omdat het gratis aangesloten wordt hoe lang moet je dan wachten?

icon

Beste antwoord door Cal van Odido 1 December 2021, 16:32

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

5 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @j.jongbloed 

Ik zie dat het glasvezel in Rotterdam betreft.

Zou je eens een foto kunnen maken van de aansluiting die je nu in de woonkamer hebt? En je hebt glasvezel aangevraagd met een snelheid van 1 Gbps?

Reputatie 1

Het klink raar maar de nieuwe aansluitingen zijn al klaar ze in het transformatiehuis (staat 3 deuren verder bij mij) 

 

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @j.jongbloed,

Leuk om te horen dat je een bestelling hebt geplaatst voor T-Mobile Thuis! Excuus voor de drukte op 23 november, omdat een aantal grote sites verminderd bereikbaar was op die site ervoer de klantenservice extra drukte.

Ondanks dat je aangeeft dat de aanleg in een ver stadium is zijn er nog een aantal zaken die de aannemer moet regelen op jouw glasvezellijn voor de eerste keer op te leveren. Ik verwacht dat je hier in de komende dagen meer over hoort en dat de aanleg voorspoedig verloopt. Al met al gok ik dat je binnen twee weken aangesloten én volledig online bent. Wij houden je op de hoogte van de ontwikkelingen en ik zal er vaart achter zetten om je snel van giga-snel én giga-goedkoop internet te voorzien! 

Reputatie 1

hallo

Bedankt voor het antwoord, maar wat moet de aannemer nog regelen ze hebben mij ook al 2 x laten zitten, volgens de monteur die het aangesloten had zou hij het doorgeven,

 

Maar goed ik wacht wel af, bij Ziggo gaat ook niet alles goed maar T-Mobile wint het deze keer.

Reputatie 7
Badge +4

Hi @j.jongbloed,

Geen zorgen, zo te zien moeten er enkel nog een aantal zaakjes in de wijkcentrale geregeld worden. Omdat het de allereerste keer is dat het glasvezel in gebruik wordt genomen doen wij dit graag extra secuur en zo proberen wij jou de beste gebruikservaring te geven.

Wij houden je op de hoogte en ik verwacht dat wij je snel mee kunnen nemen naar de volgende stap in het proces!