Beantwoord

4 dagen na oplevering nog steeds geen internet en tv

  • 17 September 2021
  • 3 reacties
  • 112 Bekeken

 

Afgelopen maandag zou mijn internet/tv opgeleverd worden. Monteur gaf aan dat er geen signaal op de lijn zat en zou dit dinsdagochtend meteen in orde maken, daarna zou het binnen drie uur werken.

 

Dinsdag begin middag nogmaals gebeld omdat het nog niet werkte. Het meisje wat ik toen aan de telefoon kreeg zei dat de monteur het inderdaad had doorgegeven maar dat het max 24 uur kon duren.

 

Woensdagmiddag, nog steeds geen internet en weer zelf gebeld. Nu kreeg ik een jongen aan de lijn die vertelde dat het hem speet maar dat de monteur de wijziging pas die woensdag had doorgegeven en niet dinsdagochtend zoals eerder verteld was.

 

Donderdag nog steeds geen internet, weer zelf gebeld. Nu vertelde iemand mij dat die 24 uur niet klopt en dat het 48 uur kan duren. Ik werd nu toch wel boos en aangegeven dat ik het dan nog tot morgen/vrijdag zou afwachten, dan zouden die 48 uur immers om zijn.

 

Net weer gebeld en geloof het of niet, deze jongen vertelt mij doodleuk dat het eind volgende week gaat worden..

Dit is echt onacceptabel. Ik zou in een dergelijke situatie toch minimaal andere acties verwachten om dit snel voor de klant op te lossen. Het is ook echt onzin als iemand zegt dat dit niet snel opgelost zou kunnen worden.

Ik hoop dat er iemand actie onderneemt en ik vandaag nog internet en TV heb.

Arjan Vermeulen

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 20 September 2021, 09:17

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

3 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen @ArjanAGVermeulen, van harte welkom op de Community!

Excuses dat je tot drie keer toe foutieve informatie toegespeeld kreeg, dat kan en mag nooit de bedoeling zijn wanneer je een Klantenservice verzoekt om updates. Sterker nog, je behoort juist de correcte informatie te verkrijgen, daar hoor je ook op te kunnen vertrouwen. Wat de monteur jou in eerste instantie meldde - dat het binnen drie uur weer zou werken - is nagenoeg onmogelijk. Verbindingsproblemen krijgen wel altijd een hogere prioriteit, maar de verwerkingstijd hierin is sterk afhankelijk van de drukte en de snelheid waarmee het probleem herkend kan worden. Wat we normaliter kunnen melden qua verwachting is zo'n vier tot zes dagen: dat betekent niet dat elke case altijd binnen dat aantal dagen opgelost wordt, maar dat er op het moment van doorgeven, cases kunnen worden opgepakt die vier tot zes dagen oud zijn. 

Ik zal er nu alles aan doen om extra vuur achter jouw ticket te plaatsen zodat het zo snel mogelijk in behandeling kan worden genomen, maar hierop kan ik jammer genoeg geen toezeggingen doen. Wat ik wel wil doen, is je een tijdelijke noodoplossing aanbieden, want ik zie dat dit nog niet gebeurd is. Maak jij thuis toevallig gebruik van een T-Mobile simkaart (prepaid of abonnement)? Zo ja, dan kan ik je enigszins tegemoetkomen met een Unlimited Internet voucher zodat je de komende dagen onbeperkt online kunt blijven via mobiele hotspot op laptop en PC. Is dat een ideetje?

Hi Jason,

Volgens mij is er geen sprake van een probleem wat herkend moet worden maar van een procedure die nu gevolgd wordt door het niet tijdig aanvragen van de mutatie door t-mobile.

Bedank voor het aanbod maar ik heb al een Unlimited abonnement, dat voegt helaas niets toe voor mij. Ik wacht het af en hoop dat het geen verhaal van weken gaat worden zoals ik bij andere mensen lees.

 

Met vriendelijke groet,

Arjan Vermeulen

Reputatie 7

Hi @ArjanAGVermeulen, dankjewel voor het aangeven! Ik heb meteen weer in je profiel gekeken om te zien wat nu de vervolgstappen zijn. Ik zie dat de netwerkbeheerder een herplanning van de plandatum voor een afspraak met jou heeft doorgegeven. Ik hoop dan ook dat er heel snel een plekje in hun agenda vrij is, zodat dit probleem zo snel mogelijk bij je is opgelost. Goed om te weten dat je zelf al een Unlimited abonnement hebt, anders verblijdde ik je heel graag met een voucher code. Ik hoop dat jij echt heel snel van je abonnement kunt genieten. Laat je het aan me weten als ik je nog ergens anders mee kan helpen tot die tijd? 💪