Aanleggen utpkabel

  • 12 February 2019
  • 1 reactie
  • 152 Bekeken

Hallo,

Afgelopen zaterdag is bij ons de monteur geweest i.v.m. de installatie van interactieve televisie en internet (glasvezel).
Ik had 4 kastjes besteld voor de televisieaansluiting. Die zijn goed geïnstalleerd. Maar eigenlijk meteen al toen de monteur binnen kwam zei hij, ik ga niet onder de grond. Want de kabel kon niet door een lose leiding worden getrokken omdat deze er niet was. Maar nu zitten wij met een kabel dwars door onze woonkamer, wat natuurlijk niet kan. Ik heb wel betaald voor de extra werkzaamheden maar we hebben nog steeds een kabel door het huis lopen. En de optie langs de plinten was er ook niet dus moet het via de kruipruimte. Ons verzoek is dan ook om z.s.m. een monteur langs te sturen om de kabel via de kruipruimte te plaatsen.

1 reactie

Reputatie 7
hiervoor kan je contact opnemen met Guidion op het nummer: 0800 - 0092. Daar kun je gelijk informeren naar de mogelijkheden en het kostenplaatje. Letop deze kosten niet vanuit T-Mobile Thuis worden vergoed.

een bezoek vanuit de klant kost 55 euro voor de eerste 45min. hierna 17,50 per 15 min exclusief materiaal.

Reageer