Beantwoord

Aanleveren van glasvezel pakket waardeloos

  • 6 August 2019
  • 1 reactie
  • 234 Bekeken

Hoe is het mogelijk... netjes door T-Mobile te horen gekregen (Je bestelling is onderweg) dat ik een pakketje thuis krijg afgeleverd voor de monteur die komende donderdag de glasvezel gaat aansluiten.

Geen postbode gezien, zelfs geen 'u was niet thuis' blaadje.... 2 dagen later krijg ik plots e-mail van T-Mobile dat ik mijn pakket mag ophalen. Blijkt het pakket in Deurne bij de Bruna te zijn afgeleverd.
Sorry ik woon in Helmond, wat doet mijn pakket dan in godsnaam in Deurne ? Ophalen in Eindhoven was nog geen probleem geweest aangezien ik daar werk maar ik moet nu dus door onkunde van de postdienst aan de andere kant van Helmond zijn. Dus kosten maken en overleggen met mijn supervisor zodat ik het pakket voor 18:00 heb afgehaald.

Goed begin als nieuwe klant, al ligt de schuld bij de bezorger.
icon

Beste antwoord door Piotr 12 August 2019, 15:26

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Hey @Lars21183, dat is onhandig! Normaal gesproken brengt PostNL het pakketje in een ophaalpunt bij jou in de buurt en al helemaal niet in een ander dorp. Heb je het pakketje inmiddels kunnen ophalen? Ook raad ik je aan om dit bij PostNL kenbaar te maken zodat het niet vaker gaat gebeuren. Mocht ik je nog op een andere manier kunnen helpen dan hoor ik dat graag!

Reageer