Beantwoord

Aanluitdatum verkeerd - Geen overstapservice besteld - Risico overlappende contracten?

  • 1 December 2019
  • 26 reacties
  • 628 Bekeken

Reputatie 1
  • is een Master Poster
  • 17 reacties

Beste heer, mevrouw,

In mijn enthousiasme te bestellen lijk ik een verkeerde aansluitdatum (‘ingangsdatum?’) te heb gekozen. Ik zie niet hoe ik deze kan veranderen. Ik las dat ik daarvoor binnen 3 dagen moeten bellen?

Ik vraag me daarnaast ook af of ik toch nog een overstapservice kan aanvragen en hoe.

Alvast bedankt voor het antwoord!

icon

Beste antwoord door Soundman 19 July 2022, 17:36

Bekijk origineel

26 reacties

Reputatie 7

Fantastisch nieuws @Soundman! Dat heeft onze collega aan de lijn zeker mooi geregeld. Alvast heel erg veel plezier met de verbinding en mocht je met een vraag zitten, laat het vooral weten. We staan in de tussentijd voor je klaar! 

 

Reageer