Beantwoord

Aansluitdatum bij aanvraag niet juist

  • 23 May 2019
  • 1 reactie
  • 280 Bekeken

Op 7 mei heb ik besloten om alles bij T Mobile af te nemen (internet, bellen, tv), naast mijn mobiel abonnement. Ingangsdatum kon 31 mei, dus vervolgens alles opgezegd bij KPN. Wat schetst mijn verbazing vandaag, 31 mei kan niet. Eerst volgende mogelijkheid om aan te sluiten is eind juni. Dus geen internet, geen tv, geen telefoon. "Klantenservice" gebeld, sorry, kan er niets aan doen.. bood alleen 1 week gratis internet via de mobiel aan. Pfff waarom worden klanten gelokt met een datum die niet kan worden nagekomen. Wat een begin van een nieuw contract en slechte service!
icon

Beste antwoord door Brian 28 May 2019, 12:58

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Hi @Raymond_75A, dat is inderdaad een behoorlijk verschil en dit is zeker niet gebruikelijk. De eerste mogelijkheid via de website is normaal gesproken ook de eerst beschikbare mogelijkheid (met 2 of 3 dagen verschil vanwege de praktische planning). Mijn excuses voor de vertraging, we doen ons uiterste best om je zo snel mogelijk aan te sluiten. Als je niet tot 20 juni kan of wil wachten dan is dit begrijpelijk en gezien de situatie kan ik je aanmelding dan kosteloos annuleren. Uiteraard hebben we leiver dat je klant blijft maar mocht je toch op willen zeggen laat het mij dan nog even weten, dan zet ik dit voor je in gang!

Reageer