Beantwoord

Aansluitdatum nog niet doorgegeven (VWT)

  • 23 November 2021
  • 3 reacties
  • 33 Bekeken

Bij de keuze voor glasvezel in mijn huidige woning direct gebruik gemaakt van T-mobile. Conclusie: ongeveer 2 weken kastje naar de muur en geen internet, maar daarna werkte alles.


Als alles werkt, dan werkt het ook goed en fijn , ik ga binnenkort verhuizen dus toch weer gekozen voor glasvezel en TV van T-mobile. Op 30 september de aanvraag gedaan, ik ben gebeld en alles is netjes besproken.  In mijn nieuwe woning  ligt de kabel al tot aan de deur maar nog niet tot binnen. 

In het eerste gesprek is aangegeven dat iemand van VolkersWessels mij hier tegen die tijd voor zou benaderen. Op 11 november nog niets vernomen dus even telefonisch gebeld met T-mobile. Alles zou 25 november geinstalleerd worden. Ik zou nog gebeld worden door VolkersWessels om de afspraak te bevestigen. Tot vandaag nog niets vernomen. Vandaag gebeld met VolkersWessels, die geeft aan dat de opdracht nog moet worden doorgezet naar een onderaannemer en dat daar anderhalve week overheen gaat voordat dit geregeld is. Kortom, ik ga dus vrijdag verhuizen en heb dan waarschijnlijke weer geen internet.

Erg jammer, T-mobile. Ik dacht dat het bij de eerste keer een foutje was en kon gebeuren, maar aangezien ik met thuiswerken zo afhankelijk ben van internet zou het echt vervelend zijn als ik weer de eerste periode zonder internet zit. Zeker gezien de aanvraagdatum meer dan anderhalve maand geleden is zou dit toch gewoon op tijd verwerkt moeten worden? Ik hoop graag op een spoedige oplossing. 

icon

Beste antwoord door Jason 25 November 2021, 10:21

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @semdrd, sterk dat je jouw verhaal toelicht op de Community, zo hebben we een beter beeld van wat de situatie is en kunnen we daarop inspelen, dankjewel!

Ik heb meteen gecheckt wat er momenteel aan de hand is en we wachten nu op een plandatum van Volker Wessels. Zodra VWT deze doorgegeven heeft, kan het proces voor de aansluiting en installatie op je nieuwe adres gestart worden. Omdat ik je niet het gevoel wil geven dat jij continu achter de feiten aan moet huppelen, heb ik me ontfermd over jouw case en zal ik je van updates voorzien in dit topic zodra ik een zinnige update aan je kan geven. 

Maak jij thuis toevallig gebruik van een T-Mobile of Tele2 simkaart (prepaid of abonnement)? Zo ja, dan kan ik je enigszins tegemoetkomen met een Unlimited Internet voucher zodat je de komende dagen onbeperkt online kunt blijven via mobiele hotspot op laptop en PC. Is dat een ideetje? Dan kun je in ieder geval zodra je verhuisd bent, gebruikmaken van de mobiele hotspot en hoef je geen GB's aan te vullen!

Hi Jason,

Fijn dat je het in de gaten blijft houden.

Ik heb een T-Mobile prepaid kaart dus zou inderdaad graag gebruik maken van de unlimited voucher.

 

Groet Sem

Reputatie 7
Badge +7

@semdrd Geen enkel probleem, je hoort spoedig hopelijk meer van me!

Ik heb de vouchercode naar je toegestuurd per privébericht. Stuur de code per sms naar 2244 en ontvang binnen tien minuten de activatiebevestiging - de code werkt enkel wanneer je deze verstuurt op een Tele2 of T-Mobile simkaart.

Reageer