Beantwoord

Aansluiten door monteur voor de vakantie

  • 16 May 2019
  • 2 reacties
  • 378 Bekeken

Ik heb zaterdag 11 mei mijn aansluiting aan gevraagd bij T-mobile thuis, nu had ik telefoon vergeten, dus maandag weer opnieuw gebeld en werd alles geannuleerd en opnieuw aangesloten. Met een nieuwe wensdatum. Van 22 mei naar 24 mei en nu komt het tot aansluiten willen ze me 3 juni pas aansluiten, maar zaterdag 1 juni ga ik op vakantie. Nu is er geen verschuiving mogelijk om 1 dag eerder te verschuiven. En nu wordt er glas hardt gezegd dan Rot u maar weer op.
Een optie om KPN te verlengen is er maar betaal ik 88 euro en her aansluit kosten omdat ik opgezegd heb om de prijs verhoging.
Wat een rare week weer.
icon

Beste antwoord door Brian 20 May 2019, 17:10

Bekijk origineel

2 reacties

Hallo @Jan-Slagter ,

Dit is zeker niet de normale gang van zaken bij T-Mobile Thuis.

De aansluitingen worden door een externe partij gedaan en soms kunnen die niet direct langskomen op de dag dat de lijn actief wordt. Dit is natuurlijk wel het streven, maar door de hoge aantallen overstappers vanwege de prijsverhogingen van KPN en Ziggo zal het iets drukker zijn bij de monteursdienst. Waarschijnlijk kan de monteur door deze drukte ook niet eerder komen.

Ben je zelf een beetje handig? Afhankelijk van je situatie in de meterkast zou je de boel zelf aan kunnen sluiten, maar ik ken je aansluiting niet. Officieel mag zelf installeren niet trouwens.

Wat ik zou doen is de monteur inplannen voor als je terug bent van vakantie. Kun je eerst lekker van je vakantie genieten en je daarna weer zorgen maken om de dagelijkse dag. Het geregel met aansluiten loopt soms een beetje anders dan ideaal, maar als alles uiteindelijk aangesloten is en werkt kan ik je garanderen dat je Thuis beter zit dan KPN.
Reputatie 7
Hi @Jan-Slagter, we doen altijd ons best om je zo snel mogelijk aan te sluiten en denken graag met je mee maar soms kan het gewoon echt niet eerder omdat bijvoorbeeld alle monteurs al volgepland zijn. Maar geen zorgen, in dat geval kan je vast een afspraak voor na je vakantie maken, dan kunnen we je direct aansluiten zodra je terug bent!

Reageer