Beantwoord

Aansluiten modem op isra-punt geen signaal

  • 1 December 2021
  • 5 reacties
  • 169 Bekeken

Dag,

Ik heb geprobeerd m'n modem aan te sluiten op het ISRA-punt dat ik heb gevonden, maar tot nog toe zonder succes: het modem maakt geen verbinding met internet. Ik heb een aantal keer geprobeerd de rode en blauwe draadjes opnieuw op de schroefjes vast te draaien, maar dat maakt geen verschil. Ik vraag me af of er wel signaal zit op het ISRA-punt, of dat ik zelf iets verkeerd doe. Hoe verder?

icon

Beste antwoord door Waqqas 1 December 2021, 19:16

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

5 reacties

Foto:

 

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @pieterhovenkamp 

Is je verbinding wel al actief volgens je T-Mobile thuis account?

Je hebt wel een hele korte kabel die uit het ISRA komt en het ISRA zit niet bepaald goed aan de muur 😅

Heb je ook gekeken of j́e wel signaal hebt als je de andere 2 draadjes gebruikt?

Qua lengte houdt het niet echt over inderdaad, het was wat gepriegel om de draadjes in het aansluitkastje te krijgen. M'n aansluitdatum is 18 november, dus dan zou m'n verbinding actief moeten zijn toch? En er komt maar één ander draadje uit het ISRA (het bovenste op de foto), dus 2 andere draadjes proberen lukt niet.

Reputatie 7
Badge +15

Je abonnement is al actief sinds 18 november, er zit misschien iets fout in je ISRA of anders is het een buitenshuis probleem.

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @pieterhovenkamp,

Fijn dat je ook een foto kan toevoegen, dat ziet er inderdaad niet bepaald modern uit! Gezien ook de resultaten die ik uit mijn metingen haal lijkt het mij erg verstandig om een monteur van de netwerkbeheerder KPN langs te laten sturen. Inmiddels heb ik een opdracht bij hen uitgezet. Hopelijk hoor je hier van hen vandaag nog meer over, en anders zal dat uiterlijk morgen zijn. Zij kunnen het zeker voor je op orde maken en ik zal ervoor zorgen dat er vaart achter komt!