Beantwoord

Aansluiting #fail

  • 23 March 2018
  • 3 reacties
  • 157 Bekeken

Vorige week woensdag een vriendelijke monteur in huis gehad, alles aangesloten, keurige uitleg maar alleen geen signaal. Geen probleem volgens TMobile, binnen 5 werkdagen is het opgelost. Ik ben nu 7werkdagen, 5 telefoongesprekken met vriendelijke medewerkers verder en heb nog steeds geen enkele garantie dat het nu wel lukt voor de Paasdagen; #fail. Wel opnieuw de toezegging dat er gisteren aan de ticket is gewerkt en dat in de komende 5werkdagen wij meer zullen horen.....Pff, en opzeggen kan/mag niet zonder boete. Ik ben niet blij, zacht uitgedrukt....
icon

Beste antwoord door Sander 25 March 2018, 16:59

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Hoi EwoutS,

Voor de paasdagen, dat zou zeker moeten lukken. Ik ga in ieder geval mijn best doen voor je. Kun je mij jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN in een privébericht (klik op mijn naam) aan mij sturen? Dan geef ik je een update en versnel waar mogelijk!
Ik heb het zelfde probleem. Geen verbinding. Heel veel medewerkers aan de telefoon gehad die allemaal iets anders vertellen en monteurs die niet opkomen dagen. Ik ben nu 2 maanden verder zonder vooruitgangen, moet wel betalen en mag nogsteeds niet kostenloos opzeggen.
Reputatie 7
Hi Daphne!

Ik kan me voorstellen dat dit verwarrend en niet fijn voor je is en dat je het liefst zo snel mogelijk gewoon gebruik wil maken van je diensten. Sorry dat onze monteurs niet op zijn komen dagen, dat is inderdaad niet netjes. Ik zie ook goed nieuws, dat je weer online bent met je modem en de diensten het weer doen. Daar ben ik blij om! Voor diensten waarvan je geen gebruik hebt kunnen maken, hoef je natuurlijk niet te betalen. Ik heb voor deze periode een vergoeding voor je aangevraagd. Veel plezier weer met je diensten!

Reageer