Beantwoord

Aansluiting geen verbinding - Ticket aangemaakt bij Reggefiber?

  • 11 September 2018
  • 2 reacties
  • 715 Bekeken

Reputatie 2
Gister was er een monteur van Guidion en die constateerde dat de glasvezelverbinding niet goed werkt. Reggefiber moet weer terugkomen om het probleem op te lossen.

Kun je misschien zien of er al een ticket is aangemaakt bij Reggefiber?
icon

Beste antwoord door Brian 14 September 2018, 14:18

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 3
Beste IphoneCasey,

Hiervoor kan je het beste bellen met T-Mobile klantenservice, dan kijken zij het voor je na.
Reputatie 7
Hi IphoneCasey, wees gerust, in dit soort gevallen schakelen wij zeker direct de netbeheerder voor je in! Het forum is bedoeld als een 'klant-helpt-klant' forum daarom kan het soms even duren voordat je antwoord van één van de moderators krijgt. Zoals Soundwork al aangeeft kan je bij "spoed" even bellen of beter nog, contact opnemen via Facebook of Twitter!

De netbeheerder heeft het probleem gisteren opgelost en inmiddels zou alles moeten werken, excuses voor de vertraging!

Reageer