Beantwoord

aansluiting glas vezel

  • 15 May 2023
  • 2 reacties
  • 60 Bekeken

Ik zal het kort houden. Wanneer wordt er de glasvezel in de buurt van postcode 3381 aangesloten?  En waarom krijgen mensen een facture Al's ze geen service ontvangen? Ik heb vanwege een verhuizing sinds eind maart geen internet en TV. Maar moet wel betalen.

icon

Beste antwoord door Cheyenne van Odido 16 May 2023, 11:02

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +5

Hi @Evengeduldaub, ik kan me jouw vraag goed voorstellen! Je oude verbinding op je oude adres is op 28-04-2023 stopgezet. Om deze reden heb je in april nog wel een rekening gekregen. Wat betreft je nieuwe aansluiting, hierover ga ik meteen intern navraag doen. Ik zie namelijk dat KPN NetwerkNL achterloopt met de oplevering. Zodra ik meer informatie heb, deel ik dit met jou!

Reputatie 7
Badge +5

Daar ben ik alweer! Mijn collega heeft informatie van KPN verkregen. Op dit moment verwacht KPN Netwerk NL rond 8 juni te gaan beginnen met de aansluiting. Maar, of dan ook de wijkcentrale en de data verbinding naar jouw woning al klaar zijn, is nog niet met zekerheid te zeggen. Dit is echt een verwachting, maar weet dat we je zo goed mogelijk op de hoogte houden als het moment daar is. Bedankt voor je geduld!

Reageer