Beantwoord

Aansluiting glasvezel

  • 20 September 2021
  • 4 reacties
  • 118 Bekeken

  • is net lid geworden
  • 0 reacties

16 Augustus kwam hier monteur van Guidion mijn glasvezel aansluiten, toen bleek er geen licht te zijn, hij heeft toen contac opgenomen met de kpn, die is dezelfde week nog langs geweest, en heeft er voor gezorgt dat er licht was.

Nu Maandag 20 september, heb ik na 4 Guidion bezoeken, en 2 kpn bezoeken nog steeds geen internet/aansluiting

Wie weet heeft hier iemand een oplossing?

icon

Beste antwoord door Lisa 23 September 2021, 13:40

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

4 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Hallo @P8t ,

Dit is niet zoals het hoort te gaan, ik heb dit topic onder de aandacht gebracht van de moderators. Zodra zij tijd hebben en wat weten krijg je gelijk een antwoord van hen.

Zou je in de tussen tijd ervoor kunnen zorgen dat jouw klantnummer in je profiel staat? hoe dit moet kan je in het volgende topic lezen.

Profiel instellen

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @P8t 

Welke mediaconverter heb je trouwens een witte of zwarte?

Welke lampjes branden, knipperen of zijn uit op de mediaconverter en kan je misschien ook een foto bijvoegen van het glasvezelaansluitpunt en mediaconverter?

Reputatie 7

Hi @P8t, dankjewel dat jij je verhaal hier deelt! Ik heb meteen een kijkje genomen achter de schermen om je hiermee te helpen. Excuses dat het op deze manier bij je is verlopen, want jij hoort zonder problemen van je verbinding te genieten. Ik zie dat mijn collega’s van de technische dienst nog druk bezig zijn om je hiermee te helpen. Ik houd de status hiervan graag voor je in de gaten, zodat jij weet waar je aan toe bent. Zodra ik hier een update over krijg, dan laat ik het aan je weten. Mocht jij ook nog andere vragen hebben, stel die dan vooral. Ik ga er alles aan doen dat jij zo snel mogelijk online bent! 💪

Reputatie 7

Hi @P8t, zoals beloofd houd ik een oogje in het zeil om jouw verbinding zo snel mogelijk up and running te krijgen! Zoals je weet is Guidion bij je langs geweest. De technische dienst heeft Guidion aangestuurd, vandaar dat jij niet op de hoogte was van de afspraak. Excuses hiervoor. Ik kan me helemaal voorstellen dat het niet fijn is dat er al meerdere monteurs bij je zijn geweest, maar weet dat zij er alles aan proberen te doen om jou te helpen. Guidion heeft na de afspraak meteen een verzoek ingediend om dit zo snel mogelijk te verhelpen. Zodra ik hier een reactie op zie, dan laat ik het aan je weten. Fingers crossed dat jij voor het weekend nog kan genieten van een goedwerkende verbinding!