Beantwoord

Aansluiting glasvezel

• 27 August 2022
  • 27 reacties
  • 373 Bekeken

Reputatie 2

Een week of 3-4, is er iemand wezen kijken voor een schouwing.

Afgelopen week ineens telefoon dat er een monteur op 14 september langskomt voor de installatie.

Vandaag kreeg ik het installatiepakket, ont, modem en een tv kastje.

In de brief die daarbij zit, staat in dat de guidion monteur op de afgesproken datum (14 september neem ik dan aan) het modem aansluit en test enzo.

Vraagje: doet die monteur ook even de kabel onder het trottoir opgraven en de kabel naar binnen brengen, om vervolgens alles aan te sluiten en werkend op te leveren op die datum ?

icon

Beste antwoord door Boris 29 August 2022, 09:09

Bekijk origineel

27 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Check! Thanks voor de duidelijk screenshots @Stefan63. Het is evident dat de uploadspeed achterblijft. Even voor de beeldvorming; dit is direct op het modem gemeten? Het lijkt me sowieso verstandig om in ieder geval de installatie van de monteur af te wachten, zodat we ook de patching eventueel kunnen nalopen. De installatiemonteur heeft daar de mogelijkheid toe. We zien vaak dat eventuele snelheidsproblemen daarmee worden opgelost. Mocht het daarna toch nog voorkomen en heeft de installatiemonteur alles op orde gemaakt, kan er een onderzoek worden gedaan door onze technische dienst. 

Reputatie 2

Er zit een gigabit 8 poorts switch tussen, maar de lagere snelheden zijn niet doorlopend.

Nu bijvoorbeeld is het weer up en down boven de 950

Als de lagere snelheden zouden liggen aan mijn switch dan zou dat altijd zo zijn, en dat is het niet.

Maar desgewenst kan ik ook wel even met een bekabelde laptop aan het modem testen.

Het lijkt mij ook een prima idee om even de monteur van guidion af te wachten.

Officieel heb ik op dit moment nog geen internet van t-mobile :)

Reageer