Vandaag weer eens een lesje in geduld gekregen. Via T-Mobile Netherlands BV, HQ een abonnement genomen op glasvezelkabel. Fijn snel internet, alleen zijn alle buren aangesloten, maar hebben ze nog geen kabel naar ons huis getrokken. Leuk hoor, ze zijn al drie keer langs geweest, iedere keer 2 ploegen van 2 man. Constateren dat ze de kabel niet kunnen doorboren omdat de kabel er niet ligt, bellen en vertrekken, even later komt de 2e ploeg. Die graven een kuiltje, kijken, gooien het kuiltje dicht en vertrekken weer. Volgens de telefoniste van Volker Wessel, het bedrijf dat de kabel moet aanleggen, is ons adres nog in obstructie, er is nog geen kabel. Goh, alsof ik dat na de eerste keer nog niet wist. Maar geen zorg, het schijnt niet erg te zijn om 4 personen keer op keer op karwei te sturen waar ze niets kunnen betekenen. We hebben een abonnement, dus ze zijn verplicht ons ooit nog eens een keer aan te sluiten.
DUS WEES GEWAARSCHUWD een abonnement bij T-Mobile NL wil nog niet zeggen dat je er ook daadwerkelijk gebruik van kan maken. Ze geven natuurlijk niet thuis.
Beste antwoord door Ginny
Bekijk origineel