Beantwoord

Aansluiting Glasvezel Segbroek

  • 29 May 2020
  • 2 reacties
  • 193 Bekeken

  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties

Vandaag weer eens een lesje in geduld gekregen. Via T-Mobile Netherlands BV, HQ een abonnement genomen op glasvezelkabel. Fijn snel internet, alleen zijn alle buren aangesloten, maar hebben ze nog geen kabel naar ons huis getrokken. Leuk hoor, ze zijn al drie keer langs geweest, iedere keer 2 ploegen van 2 man. Constateren dat ze de kabel niet kunnen doorboren omdat de kabel er niet ligt, bellen en vertrekken, even later komt de 2e ploeg. Die graven een kuiltje, kijken, gooien het kuiltje dicht en vertrekken weer. Volgens de telefoniste van Volker Wessel, het bedrijf dat de kabel moet aanleggen, is ons adres nog in obstructie, er is nog geen kabel. Goh, alsof ik dat na de eerste keer nog niet wist. Maar geen zorg, het schijnt niet erg te zijn om 4 personen keer op keer op karwei te sturen waar ze niets kunnen betekenen. We hebben een abonnement, dus ze zijn verplicht ons ooit nog eens een keer aan te sluiten.
DUS WEES GEWAARSCHUWD een abonnement bij T-Mobile NL wil nog niet zeggen dat je er ook daadwerkelijk gebruik van kan maken. Ze geven natuurlijk niet thuis.

icon

Beste antwoord door Ginny 31 May 2020, 12:26

Bekijk origineel

2 reacties

Tot mijn verbazing is vandaag een ploeg medewerkers langsgeweest die zowaar de ontbrekende kabel hebben weten op te graven en naar de gevel hebben weten te brengen. :slight_smile:

Daar ben ik wel blij mee, want dat betekent dat er t.z.t de kabel kan worden ingeboord en het aansluitkastje  geplaatst kan worden...

Reputatie 6

@renemo allereerst welkom op de Community en welkom bij Thuis! Een compleet nieuwe aanleg van Glasvezel is een complexe bezigheid waar diverse partijen bij betrokken zijn en waar een aanzienlijke tijd overheen gaat. Wist je dat je abonnement pas ingaat zodra jouw diensten werkzaam zijn? Je hoeft uiteraard nog niets te betalen voordat alles geïnstalleerd is. Ik ben ontzettend blij om te lezen dat er stappen voorwaarts worden gemaakt. Ik heb er ook alle vertrouwen in dat je binnenkort kunt gaan genieten van je diensten!

Reageer