Aansluiting glasvezel, VolkerWessels Telecom laat niks horen

  • 8 January 2023
  • 1 reactie
  • 164 Bekeken

Ik ben eind november verhuisd en heb half november mijn verhuizing telefonisch doorgegeven, waarbij ik op mijn nieuwe adres een nieuw glasvezelabonnement moest afsluiten. Hiervan kreeg ik direct een bevestiging, maar na de verhuizing geen bericht meer. Na 3x bellen bleek verhuizing niet goed doorgezet te zijn en is dit een maand later alsnog gebeurd. Echter heb ik nog steeds geen bericht gekregen om een afspraak te kunnen maken voor het aansluiten. Na weer een paar keer contact met klantenservice kreeg ik de gegevens van KPN netwerk die de aansluiting van buiten naar binnen zou moeten regelen die me weer door verwezen naar VolkerWessels die helemaal niets laten horen. Ik zit nu 2,5 maand zonder internet en TV zonder uitzicht op wanneer dit er wel gaat komen en ben het een beetje zat om elke week te moeten bellen met de klantenservice hoe het er voor staat. Is er iemand die dit kan oplossen?


1 reactie

Reputatie 7
Badge +8

@PReubs Goed dat je aan de bel trekt! Ik heb gelijk voor je gekeken. Zo te zien gaat het om een nieuwe glasvezellijn en moet deze nog naar binnen getrokken worden en moet er nog een aansluitpuint gerealiseerd worden in jouw woning. Volgens de gegevens zou de planning op 23-12-2022 staan, maar zo te zien hebben wij ook geen nieuwe update nog gehad. Het beste hiervoor kun je contact opnemen met KPN NetwerkNL, want dit is de netwerkbeheerder. Je kunt ze bereiken op 088-0063744. Zij kunnen jou gelijk doorverbinden met VolkerWessels Telecom. Zij zouden dan zeker ook iemand aan de lijn moeten krijgen van VolkerWessels Telecom als ze jou doorverbinden en zou je ze gelijk te pakken moeten krijgen en een afspraak kunnen inplannen. Je kunt KPN NetwerkNL bereiken van maandag t/m vrijdag tussen 08.30 - 17.00 uur. Kan ik je wellicht tijdelijk voor nu uit de brand helpen met een Unlimited data voucher? Hiermee kun je tijdelijk een hotspot op jouw mobiel gebruiken voor internet en kun je tv kijken via de TV Anywhere app zonder over jouw eigen databundel heen te gaan. Ik stuur je een privébericht met de voucher zodat je voor nu in ieder geval vooruit kan! 😊

Reageer