Beantwoord

aansluiting glasvezel wageningen tijdspad

  • 8 November 2022
  • 7 reacties
  • 81 Bekeken

Abonnement afgesloten voor appartement in Wageningen centrum. Kreeg mail dat glasvezel nog aangesloten moet worden.

kan ik ergens inzien welke datum dit gebeurd?

 

icon

Beste antwoord door Cal van Odido 9 November 2022, 11:10

Bekijk origineel

7 reacties

Bedankt, 

de informatie over kpn was mij niet bekend. 
D.

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Doeidoei, fijn dat je dit navraagt! De collega die je op 30 november hebt gesproken gaf aan dat wij hiervoor nog wachten op de netwerkbeheerder KPN NetwerkNL. Als je hierover direct contact wil hebben met hen raad ik je aan KPN NetwerkNL te contacteren via support@kpnnetwerk.nl of via 088-0063744. Zij zijn op dit nummer bereikbaar van maandag tot en met vrijdag tussen 08.30 - 17.00 uur.

Ondertussen houden wij de druk hoog op ze om hier snel progressie in te boeken!

We zijn 2 weken verder en ik weet nog niet wanneer mijn internet verbinding opgeleverd gaat worden. 
Waar kan ik een tijdsplanning vinden?

 

Wie is/ wordt de netwerkbeheerder?

wie komt de glasvezel van de stoep in huis aanleggen? 

wie sluit de router in huis aan? 

wat zijn de telefoonnummers van deze partijen. 
waar kan ik de huidige status van de uitvoering inzien? 
Of te wel kom eens met info t-mobile.!!!!!
 

 

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Doeidoei, ik geef je graag meer duidelijkheid! Daarentegen zie ik dat je in de tussentijd al contact hebt opgenomen met een collega van mij en dat diegene navraag voor je heeft uitgezet. Wij gaan de status voor je na bij de aannemer. Ik verwacht dat wij je snel een update kunnen geven over de laatste stand van zaken!

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Doeidoei,

Leuk om te horen dat je glasvezel bij ons hebt besteld, ik weet zeker dat het je zal bevallen! 

Voor jouw vragen refereer ik graag naar de email die wij je hebben gestuurd op 21 oktober j.l.

De installatie

We regelen alles graag zo snel mogelijk voor je. Hiervoor moeten er nog een aantal dingen gebeuren:

Eerst moet er in jouw straat een glasvezelverbinding aangelegd worden. Gaat het om nieuwbouw? Dan is het belangrijk dat de andere werkzaamheden aan de meterkast (gas, water en licht) al afgerond zijn, anders kunnen we het aansluitpunt niet in je meterkast plaatsen. Zodra we klaar zijn met de glasvezelverbinding in jouw straat, neemt de netbeheerder contact met je op om het aansluitpunt te plaatsen.

Nadat het aansluitpunt in de meterkast is geplaatst, kunnen we Thuis van T-Mobile bij je installeren. Onze installatiepartner Guidion neemt contact met je op om een installatieafspraak te maken. Uiterlijk twee weken vóór deze installatieafspraak krijg je alvast het installatiepakket met de post. Zodra het pakket verstuurd is, sturen we je een Track & Trace code waarmee je het pakket kunt volgen.

Wat doet de monteur?
De monteur hangt eerst het modem op, meestal in de meterkast. Zorg ervoor dat er twee stopcontacten aanwezig zijn in de buurt waar je modem komt. Dit kan ook één stopcontact met een verlengsnoer zijn. Daarna installeert hij jouw diensten en checkt ook meteen je wifi. Meer weten over de installatie? Kijk dan op t-mobile.nl/thuis/monteurservice.”

 

Ter verduidelijking: de netwerkbeheerder in jouw regio is KPN NetwerkNL. Zij zullen met jou contact opnemen om het glasvezel binnenshuis aan te leggen zodra alle voorbereidingen gereed zijn. Mocht je hen willen contacteren voor meer informatie over de oplevering dan kan dat op 088-0063744. Zij zijn op dit nummer bereikbaar op werkdagen tussen 8:30 en 17:00 uur.

Ondertussen zijn wij hard voor je aan de slag op alles in orde te brengen, ik hoop dat wij je snel online kunnen krijgen! 

T-mobile, Is er ergens een datum bekend wanneer ik mijn aangevraagde internet aansluiting zal kunnen gebruiken?

nu 2 maanden na aanvraag is er nog steeds geen info hierover. 
 

Reageer