Beantwoord

Aansluiting na drie maanden niet gelukt

  • 4 February 2019
  • 1 reactie
  • 303 Bekeken

Goedenavond,

Op 20 oktober 2018 heb ik een abonnement afgesloten voor glasvezel/internet en tv. Helaas heb ik nog geen glasvezel aansluiting. Er is een monteur langs geweest van Guidion die de installatie niet kon voltooien, daarvoor zou eerst Reggefiber langs moeten komen. Na meerdere malen contact gehad te hebben met T-mobile, en Guidion, is er een eenzijdige afspraak gemaakt door T-mobile om Reggefiber de eerste stap van de glasvezel installatie te laten komen verrichten. Dit zal moeten plaatsvinden op 6 februari 2019. 3+ maanden na de aanvraag, en op een moment dat ik niet thuis ben. Dit zal helaas betekenen dat alles weer uitgesteld gaat worden.

Kan iemand mij helpen?
icon

Beste antwoord door Sander 11 February 2019, 13:04

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Hi alpha537,

Allereerst wil ik je welkom heten op onze Community! De aanvraag verloopt vooralsnog niet helemaal vlot begrijp ik. Ik begrijp dat de monteur die kwam om te installeren constateerde dat het aansluitpunt niet voldeed. Dat dient dan eerst hersteld te worden. Ik zie dat er inmiddels al correspondentie is geweest. Mocht er nog iets onduidelijk zijn, laat het ons dan weten!

Reageer