Beantwoord

Aansluiting of aanfluiting


Reputatie 2

Helaas, nu een dikke week verder na het melden van geen verbinding. 

Het is dat ik er zelf steeds achteraan belde anders zat ik nu nog te wachten.…

Herstel,.. Ik zit nu nog te wachten.... 

Meldingen die niet doorgezet zijn, afspraken die niet gemaakt zijn... Dit had niet nodig geweest als op voorhand de lijn gecontroleerd was of als gelijk de buitendienst was aangestuurd.

Maandag laatste contact gehad en eea zou uitgezet worden maar tot op vandaag geen verbinding 😔

Gratis 4g bundel gekregen voor een week (inmiddels verlopen) om een wifipunt te maken tot er verbinding is, maar binnenshuis hier met T Mobile slechts 1.65Mb snelheid... Nou ja, snel,.…

Wanneer wordt ik nou eens aangesloten en kan ik gebruik maken van jullie diensten en kan ik er van op aan dat jullie doen wat je zegt te doen? 

icon

Beste antwoord door Boris 20 May 2021, 15:03

Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Hallo @Mars71 ,

 

Wat vervelend dat je nog geen gebruik kan maken van de diensten van T-Mobile. Graag wil ik je er ook even op attenderen dat er in de huisregels staat om niet meerdere topics te openen met hetzelfde probleem. Dit is om het voor de moderatoren overzichtelijk te houden en op die manier zo snel mogelijk de berichten op te pakken. Wat ik ook uit je verhaal begrijp is dat er nu e.e.a. in werking is gezet. Dit duurt meestal een paar werkdagen(ik weet dit is niet wat je wil horen). Als de monteur eenmaal is ingepland gaat het meestal vrij snel. Het is ook wel goed dat je iedere keer meld als er telefonisch contact geweest is, dit kunnen de moderatoren ook gelijk volgen dan.

Reputatie 2

De berichten zijn meer een schreeuw om hulp. Als het een keer tegen zit is daar begeip voor maar nu zijn er toch structureel fouten gemaakt in het traject en dat is jammer en geen goede start.

Maar dank voor je bericht, ik ga maar weer bellen

Reputatie 7
Badge +7

Hallo @Mars71 ,

Die schreeuw om hulp begrijpen we, maar probeer dit dan onder het eerste topic te doen. Zo hebben de moderatoren in één keer inzicht wat je allemaal al gedaan hebt. Wil je even laten weten wat er uit het gesprek gekomen is? Heb je topic onder de aandacht van de moderatoren gebracht. Hopelijk hebben ze eerder tijd om dit ook ook op te pakken.

Reputatie 2

Uit het gesprek kwam eigenlijk niks anders dan afwachten en sorry... Daar kan ik wat mee 🙄 waarschijnlijk gaat KPN nu contact met me opnemen. 

Ik wacht wel weer af, jammer dat ik als klant niks hoor en overal zelf achteraan moet bellen. Weet wel dat ik niet weer een weekend zonder internet ga zitten. 

Reputatie 7

Hoi @Mars71 ,

Dank je wel voor het delen van je gevoel! Wij luisteren zeker en horen wat je zegt. Mijn welgemeende excuses voor de gang van zaken. We hebben via de telefonische klantenservice al de juiste stappen gezet, maar om het proces te versnellen, heb ik een prioriteitslabel aan het onderzoek en ticket gehangen. Op deze manier wordt het sneller opgepakt door onze technische mensen en kan jij eerder gebruik maken van je diensten. Zoals @soepkip67 aangeeft zal dit in een versnelling raken wanneer de afspraak gemaakt kan worden. Mocht je in de tussentijd met vragen zitten, dan hoor ik het graag van je. Ik zit voor je klaar! 

Reputatie 2

@Boris  dank voor je reactie.…

Fijn om te horen dat eea in de tweede versnelling zit.

Hoe gaat het nu verder? Krijg ik mail voor  een afspraak? Als ik aan het werk ben kan ik mijn telefoon niet beantwoorden en mijn huistelefoon doet het nog niet 😁

Reputatie 2

Net bericht van KPN voor hetmaken van een afspraak.

Morgen, zaterdag, tussen 12.00 en 14.00 komt er een KPN monteur.

Top 👍

Reputatie 7

Dat is fijn om te horen @Mars71! Ik stond net op het punt je van een update te voorzien. Wil je ons laten weten hoe het bezoek van de monteur is verlopen? Ik ben in ieder geval erg benieuwd.

Reputatie 2

Ik heb weer hoop @Boris 😁

Ik plaats morgen uiteraard een update 👍

Reputatie 2

Update, KPN monteur is geweest, de verbinding werkt 👌👌

 

 

Reputatie 7
Badge +16

Super dat de verbinding hersteld is, hulde aan de monteur! 😁👍

Laat je het ons weten als we nog eens kunnen helpen? @Mars71 

Reageer