Beantwoord

Aansluiting op glasvezel.

  • 17 May 2019
  • 1 reactie
  • 367 Bekeken

Gisteren een monteur geweest van Guidion om de aansluiting te maken, maar er waren weer 2 problemen.
  1. geen signaal op de glasvezel Kpn zou niet de 16 maar de 17e het signaal erop zetten het is nu over 12:00 uur en nog geen signaal.
  2. Dan het vervelendste. de monteur vroeg naar de inter actieve tv BOX hierop moest ik hem vertellen dat ik de box met modem moest op sturen, Zie als bijlagen de email van 24-04.
Beste heer Van der vegt,

Je hebt van ons apparatuur in bruikleen en die willen we natuurlijk graag terug. Het gaat bijvoorbeeld om je modem, Interactieve TV Box(en) en accessoires.

Zo stuur je je apparatuur terug
Wanneer je je apparatuur terugstuurt, pak dan een gebruikte doos. Bijvoorbeeld een oude schoenendoos of de doos van het Installatiepakket dat je hebt ontvangen van ons. Zo sparen we het milieu ook een beetje!

Stuur 'm binnen 30 dagen na beëindigen van de dienst op, inclusief de apparatuur en accessoires (denk aan adapters, afstandsbediening, HDMI-kabel en eventuele Media Converter), naar:

BNS Data Logistics
O.v.v. T-Mobile Thuis

Ik vraag mij af wanneer ik de actieve tv box krijg toegestuurd.
icon

Beste antwoord door Brian 21 May 2019, 10:53

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Hi @Martinvdv, ik geef je graag meer informatie! Vanwege je verhuizing vragen we inderdaad de oude apparatuur terug en je krijgt dan nieuwe van ons toegestuurd. De nieuwe TV Box komt naar je toe!

Wat de aansluiting zelf betreft, het aansluitpunt is inmiddels gerealiseerd en de aansluiting op het netwerk vanuit de netbeheerder staat nu gepland op 31-05. Ik heb een verzoek naar de netbeheerder gestuurd of ze deze datum naar voren kunnen halen omdat je al tijd wacht, we doen ons best om je zo snel mogelijk online te krijgen!

Reageer