Beantwoord

Aansluiting realiseren

  • 19 September 2022
  • 4 reacties
  • 45 Bekeken

Reputatie 1

Ik probeer al weken contact te krijgen met de klantenservice om mijn glasvezel aansluiting te realiseren. Chatten, mailen, bellen het lukt allemaal niet. Wat T-mobile wel lukt is vandaag een mail sturen dat de overstapservice afloopt en dat ik het zelf maar moet regelen. Zoek het maar uit. Het laatste contact was het bezoek van een meneer die een foto van de meterkast gemaakt heeft

Nou wil ik dat best, maar dan moet wel eerst die aansluiting geregeld worden en probeer maar eens contact te krijgen.

In my t-mobile thuis wordt gesteld dat er nog geen glasvezel in mij  straat ligt. Aantoonbaar onjuist, we hebben de Italiaanse crew zelfs koffie aangeboden (die zo lekker was dat er 's middags opeens 20 man stonden ;-) .)

Het alternatief is blijkbaar gewoon de bestelling opzeggen. 

icon

Beste antwoord door Boris 20 September 2022, 11:03

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @dhans01 

Je hebt na de bestelling als het goed is een mail ontvangen met een link om wat gegevens van je huidige provider op te geven.

Je huidige provider zal daarna pas opgezegd worden wanneer alles gereed is en T-Mobile hun diensten kan leveren.

Wellicht is de aannemer nog niet helemaal klaar met de werkzaamheden en is de lijn nog niet gereed voor gebruik? Dit zou je kunnen navragen bij de aannemer door contact op te nemen met hun.

Reputatie 1

Hallo @dhans01 

Je hebt na de bestelling als het goed is een mail ontvangen met een link om wat gegevens van je huidige provider op te geven.

Je huidige provider zal daarna pas opgezegd worden wanneer alles gereed is en T-Mobile hun diensten kan leveren.

Wellicht is de aannemer nog niet helemaal klaar met de werkzaamheden en is de lijn nog niet gereed voor gebruik? Dit zou je kunnen navragen bij de aannemer door contact op te nemen met hun.

Ik wacht wel even op een reaktie van T-mobile. Hier kan ik helemaal niets mee.

Reputatie 1

Ik probeer al weken contact te krijgen met de klantenservice om mijn glasvezel aansluiting te realiseren. Chatten, mailen, bellen het lukt allemaal niet. Wat T-mobile wel lukt is vandaag een mail sturen dat de overstapservice afloopt en dat ik het zelf maar moet regelen. Zoek het maar uit. Het laatste contact was het bezoek van een meneer die een foto van de meterkast gemaakt heeft

Nou wil ik dat best, maar dan moet wel eerst die aansluiting geregeld worden en probeer maar eens contact te krijgen.

In my t-mobile thuis wordt gesteld dat er nog geen glasvezel in mij  straat ligt. Aantoonbaar onjuist, we hebben de Italiaanse crew zelfs koffie aangeboden (die zo lekker was dat er 's middags opeens 20 man stonden ;-) .)

Het alternatief is blijkbaar gewoon de bestelling opzeggen. 

 

Het zal wel compleet toeval zijn, maar  na deze post heb ik opeens wel contact met T-Mobile. Die me doorverwijst naar Open Dutch Fiber. Die een ticket aanmaakt. 

Nog niks opgeschoten dus, maar ik mag nu wel een enquête invullen over de service….

 

Reputatie 7

Hi @dhans01,

Thanks voor je bericht! Ik heb direct met de situatie meegekeken en ben het met je eens; duidelijkheid is wat er nodig is. Ik heb daarom direct contact gezocht met onze Glasvezelexperts, die voor jou een update gaan achterhalen bij de aannemer. Dit om je zo snel mogelijk van meer informatie te voorzien, hoe nu verder. We zullen telefonisch contact met je opnemen om je te informeren over de situatie. We houden contact! 

Reageer