Beantwoord

Aansluiting T-mobile Thuis

  • 7 December 2022
  • 1 reactie
  • 52 Bekeken

Geachte lezer,

Mijn referentienummer is: 60246720

Ik wacht al een hele tijd op en aansluiting van T-mobile Thuis. De modems heb ik a leen hele tijd in huis. Het probleem is, kennelijk, dat de glasvezelkabel die voor mijn deur ligt, naar binnen geleid moet worden.

Ik heb destijds aangegeven dat e.e.a. voor half december gerealiseerd moest worden, omdat ik daar na voor 5 maanden naar het buitenland vertrek. 

Op dit moment ben ik klant bij Ziggo en dat wil ik zo houden tot T-mobile Thuis aangesloten is.

Als het niet lukt om mij aan te sluiten, wil ik de aansluiting uitstellen tot begin juni 2023 (vanzelfsprekend onder dezelfde voorwaarden als al geruime tijd geleden met mij is afgesproken.

Kunt U mij svp laten weten hoe het nu verder gaat en waar ik wel/niet op kan rekenen.

 

Met vriendelijke groet,

Thom Somers

icon

Beste antwoord door eric 7 December 2022, 09:50

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +14

Het invoeren van de glasvezel in jouw huis wordt in opdracht van de netbeheerder bij jou door een aannemer gedaan. T-Mobile kan pas iets aansturen, zoals een monteur om het modem aan te sluiten, zodra de netbeheerder jouw aansluiting gereed meldt. Dat is blijkbaar nog niet zover. Welke netbeheerder is er bij jullie buurt aan het werk? Denk aan bijvoorbeeld KPN of Open Dutch Fiber?

Reageer