Aansluiting T-mobile thuis

  • 10 March 2023
  • 3 reacties
  • 53 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Beste heer/mevrouw,


Ik wacht al maanden op de aansluiting van glasvezel internet. Na het 6x inplannen en niet komen opdagen van de monteurs van de installatie van het glasvezel is het vorige maand eindelijk gelukt.

Nu wacht ik alweer een maand op bericht van jullie. Wanneer wordt het internet aangesloten? Het installatiepakker ligt inmiddels al 3+ maanden binnen.

Ik kreeg onlangs ook het bericht dat de overstapservice termijn verloopt en ik mijn oude abonnement maar zelf moet opzeggen, omdat jullie niet tijdig leveren.

Jullie zijn amper te bereiken, als ik probeer te chatten dan werkt het niet, of de chat wordt nadat ik mijn vraag gesteld heb aan de medewerker gesloten vanwege inactiviteit aan mijn kant? Hoop dat jullie eens eindelijk duidelijkheid kunnen geven. Zo'n slechte service heb ik nog niet eerder meegemaakt.

Met vriendelijke groet,

svdb9

Cheyenne van Odido 1 jaar geleden

Dank voor dit topic @svdb9! Aan deze kant zie ik dat wij nog op Open Dutch Fiber wachten om glasvezel in orde te maken. Geen zorgen! Ik ga intern navraag doen over wat je nu precies kunt verwachten. Ik vermoed dat ik begin volgende week meer informatie heb, gezien het weekend hiertussen zit. Ik hou je op de hoogte via dit topic zodra ik meer weet. Dankjewel voor je geduld!

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @svdb9 

Als je wel al een glasvezelaansluiting hebt maar nog geen mail van Guidion dan kan het zo zijn dat de glasvezel installatie nog niet gereed is voor gebruik of de installatie van het glasvezel is nog niet bij T-Mobile bekend.

Hi @Waqqas,

De glasvezelinstallatie zou gereed moeten zijn, dit wordt ook gereflecteerd in het besteloverzicht van T-Mobile (zie onderstaande afbeelding welke eerst nog het aansluiten van de glasvezel vermeldde). Ze zijn vorige maand langsgekomen voor de installatie en het kastje hangt. Kan het zo zijn dat de installatie dan nog niet is afgerond? 

 

 

Reputatie 7
Badge +5

Dank voor dit topic @svdb9! Aan deze kant zie ik dat wij nog op Open Dutch Fiber wachten om glasvezel in orde te maken. Geen zorgen! Ik ga intern navraag doen over wat je nu precies kunt verwachten. Ik vermoed dat ik begin volgende week meer informatie heb, gezien het weekend hiertussen zit. Ik hou je op de hoogte via dit topic zodra ik meer weet. Dankjewel voor je geduld!

Reageer