Beantwoord

Aanvraag ESPN en Ziggo Sport, wanneer afgehandeld?

  • 31 March 2022
  • 7 reacties
  • 117 Bekeken

Reputatie 1
  • is een Master Poster
  • 17 reacties

Ik heb bij het abonnement aangevraagd ESPN en ZIggo Sport, er staat in behandeling, weet iemand wanneer dit wordt geactiveerd, of heeft dit te maken me de status van de T-mobile thuis order. Inmiddels werkt alles, alleen de order is nog niet op afgerond gezet. 

icon

Beste antwoord door Cal van Odido 31 March 2022, 12:07

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

7 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @rvdp66,

Leuk om te lezen dat je ook zo'n sportfanaat bent! De order is nog in verwerking omdat je een monteur had aangevraagd om je te helpen met de installatie. Daartegen was ik blij om te lezen dat je in het volgende topic aangeeft dat je inmiddels zelf het internet aangesloten hebt: Activatie T-Mobile thuis nog niet gelukt, status?

Hierom heb ik de aanvraag voor de monteur geannuleerd en hierdoor zal de order snel op ‘voltooid’ springen. Mocht er toch nog iets spelen, post het gerust. Zoals je hebt gemerkt in het andere topic helpt de Community je graag!

Reputatie 1

Hoi @rvdp66,

Leuk om te lezen dat je ook zo'n sportfanaat bent! De order is nog in verwerking omdat je een monteur had aangevraagd om je te helpen met de installatie. Daartegen was ik blij om te lezen dat je in het volgende topic aangeeft dat je inmiddels zelf het internet aangesloten hebt: Activatie T-Mobile thuis nog niet gelukt, status?

Hierom heb ik de aanvraag voor de monteur geannuleerd en hierdoor zal de order snel op ‘voltooid’ springen. Mocht er toch nog iets spelen, post het gerust. Zoals je hebt gemerkt in het andere topic helpt de Community je graag!

Die monteur afspraak was aangevraagd door jullie omdat ik het nog niet werkend kreeg, had wel aangegeven dat ik nog een poging zou wagen, heb ik ook gedaan diezelfde avond, waarna de installatie ok was. Had nog geen afspraak gemaakt overigens, kreeg vanmorgen al een herinnering van Gideon om een afspraak te maken, die heb ik vervolgens gebeld, en een en ander toegelicht. Ze zouden de afspraak verwijderen. Inmiddels is dat ook bevestigd, dat de monteurafspraak is geannuleerd.  Kan ik er ook van uit gaan dat Ziggo ook is geïnformeerd (via de overstapservice) door jullie. Ik vermoed van wel. Maar weet het graag zeker. 

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @rvdp66, bedankt voor de uitleg, dat biedt meer licht op de situatie! 

Je kunt er zeer zeker van uitgaan dat T-Mobile de volledige overstap regelt: je hebt immers gebruikgemaakt van de handige Overstapservice en daarbij verzorgt T-Mobile de gehele overstap zodat je zelf nergens meer achteraan hoeft te gaan! 😉

Reputatie 1

Hoi @rvdp66, bedankt voor de uitleg, dat biedt meer licht op de situatie! 

Je kunt er zeer zeker van uitgaan dat T-Mobile de volledige overstap regelt: je hebt immers gebruikgemaakt van de handige Overstapservice en daarbij verzorgt T-Mobile de gehele overstap zodat je zelf nergens meer achteraan hoeft te gaan! 😉

Ok:-) 

Reputatie 1

Snap alleen niet dat er nog steeds onderweg/installeren staat, heb het pakket al een dag of vijf in huis volgens mij, en dus inmiddels geinstalleerd, kan niks wijzigen zolang die order nog open staat. En wil uiteraard snel ESPN en Ziggo Sport geactiveerd zien.

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen @rvdp66, uit de laatste update begrijp ik dat je de aanvraag geannuleerd hebt: klopt dat? Je hoeft er natuurlijk zeker geen antwoord op te geven; mag ik vragen waarom je daarvoor gekozen hebt?

Reputatie 1

De aanvraag is inderdaad geannuleerd. Pakket is inmiddels retour gestuurd. Waarom? Als hoofdreden de opzet van de tv. Het beeld is me niet goed genoeg. Zeker niet vergeleken met ziggo. Daarnaast is browser of interface er omheen niet van deze tijd. Als ik info van van een programma wil en het is maar net te lezen of soms helemaal niet vanwege een matige layout irriteer ik me daaraan. Het niet 4K hebben is ook een dingetje. Maar dat wist ik van te voren. Het was eigenlijk de bedoeling dat ik uiteindelijk over zou ga naar glasvezel. Als ik daar op het forum langdurige discussie lees over een minder beeld kwaliteit soms sinds men glasvezel maakt me dat er ook niet geruster op. Een goed tv beeld is belangrijker voor mij dan een super snelle verbinding. Ook de afhandeling van de order status was een dingetje. Wel een mail sturen dat alles werkt en de rekening gaat lopen vanaf 30 maart terwijl dus niet alles is geregeld. Zoals espn en ziggo. Daar zou ik als klant zelf niet achter aan moeten hoeven om het geregeld te hebben. Maar goed dat is een heel klein detail. Daar heb ik niet voor opgezegd. Alles is retour gestuurd zoals ik aangaf.