Beantwoord

aanvraag in behandeling nog steeds

  • 10 February 2021
  • 2 reacties
  • 51 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

sinds 28 januari zijn wij overgestapt van xs4all naar T-Mobile maar onze vaste telefonie doet het nog steeds niet er staat aanvraag in behandeling en onze fast internet ook nog niet daar staat ook aanvraag in behandeling ik heb hier maandag achteraan gebeld en dit zou geregeld worden maar wij hebben nog steeds niks gehoord

icon

Beste antwoord door Jason 11 February 2021, 10:31

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +8

Hoi @wibe, welkom op de Community!

Vanmorgen is de aanvraag eindelijk volledig doorgelopen en kun je gebruikmaken van alle onderdelen van het abonnement. Kun je bevestigen dat de vaste telefoon inmiddels werkt? 

Ik zal de periode 28 januari tot en met 10 februari meteen vergoeden zodat je die dagen niet hoeft te betalen voor Fast Internet en vast Bellen. De vergoeding zal verrekend worden met een volgende rekening. Betaal je bijvoorbeeld € 50,00 op die rekening, dan zal de vergoeding ervan afgetrokken worden en het bedrag dat overblijft wordt geïncasseerd - hoogstwaarschijnlijk wordt dit de rekening van maart. Sorry voor het ongemak!

bedankt voor de snelle reactie alles werkt inmiddels

Reageer