Aanvraag sinds 26 januari zonder oplevering

  • 14 December 2022
  • 2 reacties
  • 85 Bekeken

aanvraag vanaf 26 jan 2022 nog niets er word van van alles beloofd 

en gelogen. er word alles aan gedaan om er zeker 1 jaar van te maken 

geen pakket geen schouwing niets 

alles wat ik hier lees is bewijs van de onkunde 

standaard copy past berichten hoe vervelend ze het niet vinden

en hoe graag ze jouw niet als klant willen verwelkomen 

laatste contact met de zogenaamde glasvezel expert  20 aug

nu omdat het einde bouwvak was ging het nu heel snel gebeuren

niets dan leugens 

dit leverde niets op  

 

om te kotsen

 

 

exw36917

 

 

 


2 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Sorry @johanna haarlem  Wat er ook mis gaat of ging de topic-titel gaat veel te ver. 
Schelden met ziektes is echt niet respectvol naar wie dan ook! 
Forum regels

Misschien iets leren over ‘Korsakov’  het is altijd handig om te weten waarmee je iemand kwetst. Er zijn hier meelezers en niet iedereen is vast zo gezond als jij 

https://www.alzheimer-nederland.nl/dementie/soorten-vormen/korsakov 

Hopelijk kunnen de moderators toch nog een update geven over de oplevering.

 

Groetjes en fijne gezonde avond!

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen @johanna haarlem, het lijkt erop dat ergens een obstructie in het geheel zit en dit jouw oplevering belemmert, sorry dat je nog geen duidelijkheid gekregen hebt! Kun je mij een privébericht (de link is klikbaar) sturen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN, alsjeblieft? Dan check ik meteen wat de status is en hoe ik je ga helpen. 

P.s. ondanks de tegenspoed wil ik je net als @CrisTien verzoeken om het wel netjes te houden. Het is absoluut niet toegestaan om te schelden of andere kwetsende uitingen te gebruiken op de Community. Mocht je ze nog niet gezien hebben, neem dan de Huisregels een keer door: Hoe gaan wij binnen de Community met elkaar om? | T-Mobile Community. We houden ervan om iedereen zo goed mogelijk te helpen hier, maar probeer het altijd op een vredelievende manier te doen. Dankjewel! 😄

Reageer