Beantwoord

Aanvraag voor T-Mobile Thuis bestelling blijft hangen op stap 3

  • 21 December 2022
  • 6 reacties
  • 119 Bekeken

Ik heb reeds contact gehad over mijn bestelling van T-Mobile thuis glasvezel, waar naar inziens de bestelling hangt op de aanleg van de glasvezel (stap 3)
 
Deze is echter in de zomer al aangelegd met een aansluiting van Open Dutch Fiber in de meterkast.
Ik heb op verzoek van de personen die ik via de telefoon gesproken heb een foto van de aansluiting doorgestuurd naar het e-mail adres servicedesk, waarna ik verder niets meer vernomen heb. Vervolgens maand later weer gebeld, vorige melding stond wel in het systeem, maar weer werd mij verzocht een foto van de aansluiting in de meterkast door te sturen. Nu een week verder en nog geen update en lijkt er niets te gebeuren. Ik zou graag zien dat mijn aanvraag verwerkt wordt naar de volgende stap, het installatie pakket verstuurd zou worden en de verbinding opgeleverd.
 
Hopelijk kan iemand hier het bestel proces weer op gang krijgen.
icon

Beste antwoord door Lisa 23 December 2022, 11:03

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7

Hi @Serge.Leon, hartstikke goed dat je dit hier doorgeeft! Ik ben hier meteen voor je achteraan gegaan, want ik wil dat je zo snel mogelijk van jouw abonnement kunt genieten. Zojuist heb ik een verzoek uitgezet naar mijn collega's van een andere afdeling inclusief de foto die je hebt gemaild. Ik heb gevraagd of ze dit zo rap als ze kunnen verder kunnen oppakken. Ze komen hier zo snel mogelijk op terug, dus ik hoop dat wij je snel kunnen verblijden en deze stap kunnen afronden! 💪

Reputatie 7

Hi @Serge.Leon, ik wil je graag laten weten wat mijn collega heeft doorgegeven! Mijn collega heeft hiervoor een navraag uitgezet. Op het moment dat zij hier een terugkoppeling van ontvangen, geven zij die aan jou door. Laat je het hier weten zodra er contact met jou is opgenomen? Voor nu alvast hele fijne feestdagen! 🎄

Helaas ondertussen bijna anderhalve maand verder en nog geen verandering of vooruitgang in het proces.

Ik zie ook zojuist staan dat Lisa “Vanaf 21 januari 2023 ben ik niet meer werkzaam als Moderator op de Community. Voor vragen kan je bij één van de huidige Moderators terecht!“

Is er een nieuwe/andere moderator aanwezig die mij een update kan geven en hopelijk het proces op gang kan krijgen?

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Serge.Leon, fijn dat je hierover aan de bel trekt, ik wil graag voor je de impasse doorbreken! In de tussentijd hebben wij eigenlijk geen waardevolle update van de onderaannemer Artemis ontvangen. Daarom ga ik voor je contact opnemen met de glasvezelafdeling om je snel meer duidelijkheid te kunnen geven. 

Ik laat het hier niet bij zitten, hopelijk krijg ik je snel aangesloten!

Hoi @Serge.Leon, fijn dat je hierover aan de bel trekt, ik wil graag voor je de impasse doorbreken! In de tussentijd hebben wij eigenlijk geen waardevolle update van de onderaannemer Artemis ontvangen. Daarom ga ik voor je contact opnemen met de glasvezelafdeling om je snel meer duidelijkheid te kunnen geven. 

Ik laat het hier niet bij zitten, hopelijk krijg ik je snel aangesloten!

Hallo Cal,

Ondertussen weer 6 weken verder, heb je nog iets kunnen bereiken bij de glasvezelafdeling?

Reputatie 7
Badge +8

@Serge.Leon Ik heb het voor je gecheckt en zo te zien moet er nog het een en ander worden afgelast op de POP/wijkcentrale. Hoe land dit duurt, durf ik voor nu niet te zeggen. Zodra dit gedaan is, zal dit doorgemeten worden en dan kan Open Dutch Fiber dit bij ons gereedmelden en wordt het installatiepakket en een monteur jouw kant opgestuurd voor installatie. Ik heb voor nu ook navraag gedaan of er meer bekend is over deze planning en zodra ik een terugkoppeling heb, laat ik het je hier weten!

Reageer