Beantwoord

Abonnement gewijzigd maar geen verhoogde snelheid

  • 27 March 2023
  • 4 reacties
  • 66 Bekeken

Goedendag,

 

Een tijd geleden heb ik ons abonnement gewijzigd. Sinds deze maand betaal ik voor de hogere internetsnelheid (1 gbit) maar de snelheid is nog ongewijzigd (400 mbit), niet via wifi en ook niet via de kabel. Kan iemand kijken of er inmiddels een gbit wordt geleverd op ons adres?

 

Groet,

Max

icon

Beste antwoord door Tommie van Odido 29 March 2023, 10:38

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @mvd489283 

Na het wijzigen van de snelheid is het vaak nog nodig om de mediaconverter te herstarten door de stroom er even af te halen.

In je My T-Mobile account onder abonnementen kan je zien of de 1000 Mbps snelheid actief is.

Dank. De mediaconverter (en modem) heb ik al meerdere keren herstart afgelopen week zonder succes. Zojuist nogmaals gedaan en ook dit heeft niet geholpen. Snelheid komt niet boven de 400 mbit.

In mijn t mobile staat 1000 mbit. Ik betaal er ook al voor. Wat is de volgende stap?

Reputatie 7
Badge +15

@mvd489283 

Staat er verder in je My T-Mobile account niet in behandeling bij 1000 Mbps maar actief?

Reputatie 7
Badge +9

Hi @mvd489283, ik ben meteen voor je gaan kijken. Ik zie dat je hierover al contact hebt gehad met onze klantenservice! Wil je mij op de hoogte houden of het gelukt is met de klantenservice? Talk soon!

Reageer