Beantwoord

Abonnement koppelen lukt niet


  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Ik heb een abonnement afgesloten en een mail gekregen dat ik de bestelstatus kan volgen via My T-Mobile, dus daarop heb ik een account aangemaakt.

Maar wanneer ik daarop inlog en aangeef dat ik mijn T-Mobile thuis abonnement wil koppelen krijg ik deze melding:

We zijn ermee bezig

We werken er hard aan om te zorgen dat je beide logins in één omgeving kunt beheren. Tot die tijd kun je hiervoor terecht op:

thuismy.t-mobile.nl

 

Via de genoemde link kom ik weer terug op dezelfde pagina met wederom dezelfde melding.

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 24 July 2022, 15:02

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

13 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Gide 

De functie om een thuis abonnement toe te voegen aan een bestaande T-Mobile account werkt nog niet helaas.

Als het goed is heb je ook een email ontvangen on een T-Mobile thuis account te maken.

Wanneer je dezelfde login gegevens voor thuis en mobiel hebt dan kan je inloggen en vervolgens kiezen voor thuis of mobiel als het goed is.

Hoi @Waqqas,

Ik heb geen T-Mobile mobiel, alleen maar thuis. 

Het account heb ik aangemaakt via de link vanuit de mail die ik heb ontvangen na het afsluiten van mijn thuis abonnement.

Op die inlogpagina staat overigens:

Inloggen My T-Mobile

Nu één login voor al je abonnementen.

Reputatie 7
Badge +15

@Gide

Klopt, eerst had je 2 login schermen voor thuis en mobiel. Nu heb je 1 login scherm en na het inloggen kan je kiezen voor thuis of mobiel.

Als je alleen thuis heb dan kom je direct in de thuis omgeving volgens mij, wacht even op de reactie van een moderator zodat ze kunnen kijken wat er fout gaat.

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Gide, welkom op de Community! 🙋‍♂️ 

Vermoedelijk heb je per ongeluk een account getracht aan te maken via een verkeerde link; zo ben je terechtgekomen op de inlogpagina voor het mobiele deel. Doordat het systeem nu denkt dat jouw e-mailadres gekoppeld is aan een reeds bestaand account, kan ik ook geen los Thuis-account voor je aanmaken.

Kun je het e-mailadres dat gelinkt is aan dat eerste account wijzigen of kan ik een ander e-mailadres gebruiken dan het adres dat nu gelinkt is? Dan kunnen we namelijk gewoon een nieuw Thuis-account registreren en kun jij je abonnementsgegevens inzien!

Ik heb een nieuw account aangemaakt en nu werkt het inderdaad wel.

Reputatie 7

Hi @Gide, super fijn dat het is gelukt! 😁 Merci voor het aangeven en laat het zeker weten als je nog andere vragen hebt.

Bij mij gebeurd hetzelfde, ik kwam deze pagina tegen en gebruikte mijn andere email adres en ondervond exact hetzelfde. Graag hulp, want via de links die ik heb kan ik geen account aanmaken.

Reputatie 7
Badge +8

@G486 Lukt het niet om een account aan te maken volgens de link die in de mail staat van 28-6? De link werkt bij mij namelijk wel als ik het vanaf hier probeer. Mocht het voor jou nog steeds niet lukken, laat het dan hier weten dan kan ik handmatig een account voor je aanmaken.

Nee inderdaad, daar lukt het niet mee. Twee keer een account mee aangemaakt waar geen thuis account aan gekoppeld kan worden.

Reputatie 7

Hi @G486, merci voor de aanvulling! Ik wilde gelijk voor jou aan de slag, maar aan de hand van jouw e-mailadres kom ik niet uit op je abonnement. Zou je mij een privébericht kunnen sturen (door op mijn naam te klikken) met daarin je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN? Dan ga ik dit regelen! 💪

Reputatie 7

Hi @G486, heel erg bedankt voor jouw gegevens! Zojuist heb ik je een privébericht gestuurd met nieuwe inloggegevens. Ik hoor heel graag of het hiermee wel lukt om te koppelen. Laat je dit aan ons weten? Fingers crossed! 🤞

Het is gelukt, dankjewel!

Reputatie 7

Yay, super @G486! Heel graag gedaan en klopt gerust aan als ik nog iets voor je kan betekenen.