Beantwoord

abonnement startdatum klopt niet

  • 28 September 2021
  • 7 reacties
  • 102 Bekeken

  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties

in mijn t-mobile staat de verkeerde abonnement statdatum.

7 sep i.p.v. 21 sep 2021

Op 2 sep kwam de 1e monteur niet opdagen zonder enkel bericht.

Op 7 sep kon er geen signaal meten.

Op 21 sep was de verbinding daadwerkelijk opgeleverd. 

hoe kan ik dit laten aanpassen ?

ik heb dit al 2x telefonisch doorgegeven, zonder resultaat.

Heeft de afdeling verkoop een email-adres ?

 

Klantnummer: XXXX Moderator edit: klantnummer verwijderd; geen persoonsgegevens plaatsen in een openbaar bericht, alsjeblieft.

 

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 30 September 2021, 08:52

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

7 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen @balboa, van harte welkom op de Community, tof dat je een account aangemaakt hebt!

Er is een verschil tussen startdatum aansluiting, oftewel plandatum, en startdatum facturatie/contract. De startdatum van jouw abonnementsbetaling is 21 september 2021, echter omdat Guidion de installatie op 7 september verricht heeft, zie je deze als startdatum terug in de administratie en My T-Mobile Thuis. Ook al is het toen niet gelukt om jouw verbinding op gang te krijgen, blijft deze startdatum staan. Dit oogt wellicht wat vreemd, maar heeft geen invloed op jouw facturatiedatum. Sorry voor de verwarring en het ongemak!

Mocht ik je ergens anders mee kunnen helpen, laat het dan alsjeblieft weten. Veel plezier met jouw abonnement! 😄

Helder, dankjewel!

Reputatie 7
Badge +16

Heel graag gedaan, een prachtige voortzetting van de week toegewenst! 

Hi Jason,

Toch is het vanaf de 7e verrekend en niet vanaf de 21e.

Eigenlijk heeft dit mij meer tijd gekost dan de verschilwaarde. Maar het me meer om principe en eerlijkheid.

Graag een oplossing, of een rechtstreeks email-adres van degene die erover gaat.

 

Reputatie 7

Hi @balboa ,

Geen zorgen; dat moet helemaal goed komen met de volgende factuur. We zien dat het teveel betaalde bedrag zal worden verrekend met de factuur van de volgende maand. Mocht het onverwachts toch zo zijn dat dat niet het geval is (wat ik niet denk! 😉), zullen we netjes de periode vergoeden die je teveel hebt betaald. Excuus voor het ongemak!  

Factuur nov is binnen en nog geen compensatie.

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @balboa,

Fijn dat je ons op de hoogte brengt en sorry, ik vind het jammer dat het nog niet is opgelost! Ik durf niet te zeggen wat er exact is misgegaan met de automatische verrekening. Graag wil ik voorkomen dat het weer misgaat en hierom ben ik aan de slag gegaan om een handmatige vergoeding voor je te regelen. Dit is gelukt en hierover heb je zojuist een automatische email ter bevestiging ontvangen. Ik kan je met 100% zekerheid garanderen, dit bedrag komt hoe dan ook terug op de factuur van december. Dit heb je zwart op wit én ik ga het voor je regelen!