Beantwoord

abonnement startdatum klopt niet

  • 28 September 2021
  • 3 reacties
  • 26 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

in mijn t-mobile staat de verkeerde abonnement statdatum.

7 sep i.p.v. 21 sep 2021

Op 2 sep kwam de 1e monteur niet opdagen zonder enkel bericht.

Op 7 sep kon er geen signaal meten.

Op 21 sep was de verbinding daadwerkelijk opgeleverd. 

hoe kan ik dit laten aanpassen ?

ik heb dit al 2x telefonisch doorgegeven, zonder resultaat.

Heeft de afdeling verkoop een email-adres ?

 

Klantnummer: XXXX Moderator edit: klantnummer verwijderd; geen persoonsgegevens plaatsen in een openbaar bericht, alsjeblieft.

 

icon

Beste antwoord door Jason 30 September 2021, 08:52

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Goedemorgen @balboa, van harte welkom op de Community, tof dat je een account aangemaakt hebt!

Er is een verschil tussen startdatum aansluiting, oftewel plandatum, en startdatum facturatie/contract. De startdatum van jouw abonnementsbetaling is 21 september 2021, echter omdat Guidion de installatie op 7 september verricht heeft, zie je deze als startdatum terug in de administratie en My T-Mobile Thuis. Ook al is het toen niet gelukt om jouw verbinding op gang te krijgen, blijft deze startdatum staan. Dit oogt wellicht wat vreemd, maar heeft geen invloed op jouw facturatiedatum. Sorry voor de verwarring en het ongemak!

Mocht ik je ergens anders mee kunnen helpen, laat het dan alsjeblieft weten. Veel plezier met jouw abonnement! 😄

Helder, dankjewel!

Reputatie 7
Badge +7

Heel graag gedaan, een prachtige voortzetting van de week toegewenst! 

Reageer