Beantwoord

Activatie bestelling thuis

  • 7 January 2022
  • 7 reacties
  • 75 Bekeken

  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties

Mijn thuis internet bij T-Mobile is 6 dagen actief en ik ben aangemeld voor klantvoordeel, maar dat is nog niet geregeld. Ik krijg de melding 'Wacht op Activatie. Zodra je T-Mobile Thuis diensten actief zijn, wordt je toegevoegd aan T-Mobile Klantvoordeel.'

Ik probeer ook mijn Wifi instellingen aan te passen, maar dat lukt ook niet. Ik krijg de melding: 'Je modem is nog niet actief. Zodra je T-Mobile Thuis diensten werken, kun je hier je Wifi instellingen aanpassen.'

Mijn vraag is, wanneer wordt mijn internet abonnement geregistreerd?

Alvast bedankt,

M. Stahl

icon

Beste antwoord door Waqqas 7 January 2022, 13:22

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

7 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Stahl 

Je kunt de WiFi instellingen aanpassen door in het modem inloggen, ga naar 192.168.1.1 en log in met de gegevens achter je modem.

Met de administratieve aanmelding kan een moderator je helpen.

Dankjewel

Reputatie 7

Hoi @Stahl,

Wanneer de bestelling helemaal afgerond is en jij als online bent gezien door ons, zal ook de bestellingsstatus zodanig worden aangepast, dat jij het Klantvoordeel kan toevoegen. Ik heb het direct gecheckt aan de achterkant en zie dat we je nog niet zodanig hebben herkend. Is de installatie bij jou thuis helemaal gelukt? Ik zie dat er een monteur is aangevraagd om je te helpen hiermee. Mocht het zo zijn dat je, zoals ik ook in de metingen terug zie, online bent, wil je mij dat laten weten? Dan ga ik ervoor zorgen dat ook aan de achterkant alles goed wordt gezet, zodat jij bij je instellingen en Klantvoordeel kan. Ik hoor het graag van je!

Hoi @Boris  

Dankjewel voor je reactie.

Ik ben inderdaad al een week online met T-mobile. De aanvraag om een belafspraak met een monteur was achteraf niet nodig omdat de installatie mij gelukt was. Dat heb ik toen ook al gelijk doorgegeven. 
Ik hoop dat met deze informatie, mijn bestellingstatus nu aangepast kan worden. 
mvg, Stahl 

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen @Stahl, bedankt voor je terugkoppeling met uitleg! Ik heb de order nu volledig doorgezet en alles is nu voltooid. Hiermee is de bestellingsstatus afgerond en kun je binnen nu en maximaal twee uur gaan genieten van Klantvoordeel, alsmede de wifi-instellingen wijzigen! 😊

Perfect, dankjewel

Reputatie 7
Badge +16

Heel graag gedaan @Stahl! Mocht je ooit nog vragen hebben, dan weet je dat je altijd terechtkunt op de Community!