Beantwoord

Activatie Klantvoordeel na verhuizing

  • 3 December 2021
  • 3 reacties
  • 98 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Na een verhuizing is mijn klantvoordeel komen te vervallen. Beide abonnementen (mobiel en thuis) zijn wel overgezet naar het nieuwe adres en ik heb ook weer nieuw klantvoordeel aangevraagd echter staat deze aanvraag inmiddels al twee weken op Nog even geduld uw aanvraag wordt verwerkt. Is dat normaal en wanneer ik verwachten dat de aanvraag wordt verwerkt? 

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 6 December 2021, 13:58

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

3 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Kefzo 

Zou je eens beide abonnementen mobiel en thuis kunnen afmelden voor klantvoordeel via deze link :

https://www.t-mobile.nl/klantvoordeel-activeren

Klantvoordeel hoort vrijwel meteen actief te zijn.

Bij het laatste scherm krijg ik:

 

Deze T-Mobile Thuis aansluiting kon niet worden aangemeld voor Klantvoordeel. Bel voor meer informatie met 0800-0092.

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Kefzo, van harte gefeliciteerd met je nieuwe woning! 

Ik zie dat Klantvoordeel inmiddels alweer geactiveerd is. Het kan zo zijn dat de verhuisorder nog niet officieel doorgelopen was, dan blijven zaken als Klantvoordeel nog inactief.

Ook zie ik in My T-Mobile Thuis dat Klantvoordeel netjes actief is nu én op de aankomende factuur zal je zien dat eventuele kortingen dan ook verrekend worden.

Mocht je nog meer vragen hebben, let me know!