Beantwoord

Activatie T-Mobile Thuis Glasvezel

  • 29 May 2020
  • 2 reacties
  • 294 Bekeken

Goedemorgen,

 

Sinds 17 april maak ik gebruik van t-mobile thuis televisie en internet.

Ik heb het zelf geïnstalleerd en het ging in op de activatiedatum van 17 april, zoals het hoort.

 

Nu staat er online dat mijn monteur nog moet komen en mijn pakket nog niet geactiveerd is.

Ook heb ik nog geen afschrijvingen gehad of reminders/facturen gehad… 

Bij mijn installatiepakket heb ik verder ook geen machtigingsformulier gekregen en het rekeningnummer staat goed in mijn account.

Om tegen onverwachte extra kosten aan te lopen daarom de vraag waar dit aan ligt.

 

Groet,

Michael 

 

 

icon

Beste antwoord door Ginny 31 May 2020, 12:55

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @michaelvanamstel 

Gaat het om glasvezel? Ik heb gehoord dat je beter niet zelf aan de slag kan en je een monteur dit moet laten doen omdat de monteur na afloop de werkende verbinding doorgeeft aan de techneuten dus nu staat jouw verbinding misschien niet geregistreerd.

Het beste is even afwachten op de reactie van een moderator of anders kun je Guidion bellen om te vragen wat nu? Het telefoonnummer is 088 2000 151.

Reputatie 6

@michaelvanamstel goed dat je aan de bel trekt! Ik zie dat jij zelf je installatie van je glasvezelmodem hebt uitgevoerd, dat is inderdaad niet de bedoeling. Omdat glasvezel erg fragiel is gebeurt dit altijd door een monteur of met ondersteuning van een monteur. Bij zelfinstallatie vervalt je garantie op de glasvezelbekabeling. Je had op 17 april een  afspraak met de monteur maar de monteur stond voor een dichte deur en kon jou telefonisch niet bereiken. Wanneer de monteur de installatie uitvoert, wordt jouw aanvraag als actief aangemeld. Dit stapje in het proces is daardoor niet gebeurd. Ik heb daarom nogmaals een verzoek aangemaakt bij onze installatieparter Guidion. Zij zullen spoedig contact opnemen om de installatie af te ronden.

Reageer