Beantwoord

Afdeling verkoop helpt niet verder

  • 2 August 2022
  • 5 reacties
  • 90 Bekeken

ik wil bij jullie internet thuis aansluiten. OP jullie website staat aangegeven 30EU per maand voor eerste 6 maanden en daarna 35EU per maand voor Glasvezel. Echter wanneer ik het wil bestellen staat er opeens 45EU. Ik heb jullie afdeling van sales gebeld om te vragen waarom dit zo eerst. eerst kreeg ik te horen dat het komt omdat ze website aangeeft wat de prijs is van ADSL en da Glasvezel duurder is, toen ik haar op aanwees dat op de website Glasvezel staat gaf ze aan dat het te maken heeft met dat er op mijn adres kabels van KPN ligt en niet van jullie zelf en dit het duurder maakt. Dus ik vroeg haar waar ik deze informatie kan vinden omdat ik dat nergens zie en het als onzin klinkt. Dit kon zij mij niet vertellen. Zij besloot om mij door te verbinden met de klantenservice (geen idee wat de achterliggende gedachte van haar was, want ik heb iemand van verkoop nodig aangezien ik iets wil aanschaffen). Omdat zij mij niet verder kon helpen vroeg ik haar om supervisor aan de lijn te geven, haar reactie: ik kan mijn headset niet aan iemand anders geven. Ok prima, dus ik vroeg om teruggebeld te worden en vroeg nog door wanneer dit zou gebeuren. Zij gaf aan dat ik binnen 5 minuten gebeld zou worden. 3 x raden: we zijn uur verder en ik heb nog steeds geen telefoontje gehad. 

 

Conclusie: op jullie website promoten jullie het een wat jullie niet kunnen aanbieden, afdeling verkoop kan niet verklaren waarom er elogen word op jullie website, en jullie komen jullie terugbelafspraak niet na. 

Toen ik haar naam vroeg gaf ze deze door maar het was moeilijk verstaanbaar. Ik vroeg haar om dit voor mij te spellen, dit deed ze maar heel snel waardoor het niet verstaanbaar was. Ik heb haar 3 x moeten vragen iets rustiger te doen en toen bleef ze stil. Ook hoorde ik heel vaak dat ze mij op mute ging zetten want opeens was de achtergrond geluid weg. Ik vroeg haar mij niet op mute te zetten om met collegas te praten omdat dit niet netjes is, toch bleef ze dit doen. 

 

Graag het gesprek met haar terug luisteren en een training opzetten. want dit is niet hoe de afdeling verkoop of ieder ander afdeling hoort te functioneren. 

 

PS. Ik verwacht nog steeds antwoord op mijn vraag: waarom wordt er 35EU aangegeven en later 45EU. waar komt het verschil vandaan?

icon

Beste antwoord door Anonymous 2 August 2022, 15:04

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

5 reacties

PS. Haar naam zover ik het kon volgen: mihriban

A = Reguliere prijs (van toepassing na de 6-maanden korting (zonder klantvoordeel).

B = Huidige Prijs (nieuwe klanten) 6-maanden korting.

C = Prijs wanneer je T-Mobile voor Thuis combineert met T-Mobile Mobiel.

 

Niet vermeld is, als je T-Mobile voor Thuis nieuw bestelt en combineert met T-Mobile Mobiel, dan zijn de kosten ( onder B )  € 5,00 lager en dus de eerste 6 maanden € 25,00.

Woon je in gebied waar T-Mobile voor Thuis via een derde partij levert (zoals KPN NetwerkNL) waar ze geen eigen apparatuur geplaatst hebben? Dan worden extra kosten (toeslag) in rekening gebracht van € 15,00.

Kijk aan, hier heb ik wat aan. Ik vroeg dus waar ik dit kon vinden. wist zij mij niet te vertellen.

Zou je de link met mij kunnen delen waar ik dit online op jullie website kan vinden ?

 

 

Kijk aan, hier heb ik wat aan. Ik vroeg dus waar ik dit kon vinden. wist zij mij niet te vertellen.

Zou je de link met mij kunnen delen waar ik dit online op jullie website kan vinden ?

Dit zijn gewoon de tarieven zoals ze vermeld worden op de website nadat je de postcode check hebt ingevoerd. De prijs aan de rechterzijde laat zien wat het maandbedrag is.  Klik je vervolgens verder (volgende stap) dan zie je aan de rechterzijde je winkelmand, onder ‘Toon kostenspecificatie’ zie je een hele specificatie van de totale kosten;

 

In mijn geval is dit - omdat ik op het eigen netwerk van T-Mobile zit als volgt;

Voorbeeld… € 25,00 per maand de eerste 6 maanden vanwege 6 maanden korting + klantvoordeel. Zonder klantvoordeel is dit dus € 30,00. Na 6 maanden komt het dan neer op € 45,00 - € 5,00 = € 40,00.

 

Als je in KPN NetwerkNL gebied woont waar T-Mobile geen eigen apparatuur gebruikt dan valt dit bedrag € 15,00 (per maand) hoger uit. 

Reputatie 7
Badge +14

Ik zit op een KPN lijn en daarmee krijg ik in de postcode checker dit aanbod:

Het scheelt dus per adres wat het aansluit type is en wat de prijs is.