Beantwoord

afspraak aansluiting glasvezelkabel

  • 23 November 2021
  • 2 reacties
  • 79 Bekeken

Op 11-11 monteur Guidion voor aansluiting. Kon niets omdat de glasvezel nog buiten lag. Diverse contacten gehad zonder resultaat. Maandag 22-11 gesprek met Gino, hij zei dat KPN dezelfde dag of nu, dinsdag contact met ons zou opnemen. Helaas tot nu toe geen bericht! Volgens monteur Guidion zou KPN op 9-11 komen, toen voorafgaand geen bericht ontvangen. Wanneer gaat er iets gebeuren?

icon

Beste antwoord door Boris 25 November 2021, 12:15

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

2 reacties

Reputatie 5

Ik probeer het te snappen :grin: 

11-11 “monteur Guidion voor aansluiting” → Afspraak was gemaakt nadat je internet besteld hebt bij KPN (online of telefonisch?)

22-11 “gesprek met Gino, hij zei dat KPN dezelfde dag of nu, dinsdag contact met ons zou opnemen” → Is Gino iemand die je gesproken hebt van KPN en ging dat via de telefoon of via de chat?

09-11 (?) “Volgens monteur Guidion zou KPN op 9-11 komen, toen voorafgaand geen bericht ontvangen” → Dit was het eerste contact en daarin werd aangegeven dat KPN volledig zou zijn/worden aangesloten?

 

Is er recent glasvezel aangelegd in je wijk en moe(s)t dit nog worden voltooid (aansluiting in je huis)?

Is het KPN die de opdracht gegeven heeft en Guidion die aangaf dat ze nog niets konden installeren?

Wat heb je afgesproken met T-Mobile (dit is het T-Mobile community forum)?

Reputatie 7

Hi @Kievit ,

Dank je wel voor je bericht en welkom bij de Community! Excuus voor de onduidelijkheid betreft je aanvraag. Dit is natuurlijk niet wat wij voor ogen hebben. Om je van zoveel mogelijk duidelijkheid te voorzien, zodat je weet waar je aan toe bent, loop ik graag met je door te situatie.

Nadat de installatiemonteur bij je langs is geweest, is er inderdaad geconstateerd dat de aansluiting binnenshuis nog niet gereed is. Er is gezien dat de FTU, oftewel het aansluitingspunt, niet aanwezig is. Om die redenen is de situatie doorgespeeld naar de netwerkbeheerder, die eerst de FTU bij jou thuis in orde dienen te maken. Nu is dit direct voor je gedaan, maar is het ticket wat hiervoor is aangemaakt bij de netwerkbeheerder om onduidelijke redenen niet doorgezet. Mijn welgemeende excuses daarvoor. Om ervoor te zorgen dat dit per direct alsnog een doorgang vindt en jij van een aansluitingspunt kan worden voorzien, heb ik daarom de zaak met de hoogste prioriteit wordt opgepakt. We gaan er alles aan doen om je zo snel mogelijk van een werkende verbinding te voorzien. Mocht je vragen hebben, laat het vooral weten. Ik ben d'r voor je!