Beantwoord

Afspraak Guidion installatie

  • 24 May 2022
  • 1 reactie
  • 47 Bekeken

Goedemorgen, 

Al geruime tijd geleden heb ik T-Mobile thuis aangevraagd. Ik ben inmiddels ruim 6 weken bezig om een afspraak in te plannen, zonder enig succes. 

Ik heb 1 optie gekregen, 12:00 - 14:00 op mijn werkdag... Omdat ik niet dichtbij mijn werk woon, zou dit betekenen dat ik een hele dag vrij ervoor moet nemen. Lijkt me absurd omdat ik wel vele andere beschikbare dagdelen heb opgegeven. Zojuist voor de 3e keer gebeld met Guidion, maar ze geven zelf ook aan dat ze gewoon geen enkele beschikbaarheid hebben. Niet op de door mij gekozen dagdelen, maar ook niet op andere tijdstippen meer. Klantenservice medewerkers zei zojuist dat ze opnieuw het verzoek zal indienen. Maar ik heb er geen vertrouwen meer in. 

Ik heb ook al meerdere keer gechat met T-Mobile hierover. Op een gegeven moment heeft de chat medewerkster zelfs contact voor mij gezocht met Guidion en mij verteld "als je nu belt met Guidion, word je ingepland". Niets was minder waar, dit was ook alweer weken geleden.

Ik ben er zo langzamerhand echt wel klaar mee. Frustratie zit inmiddels erg hoog. 

 

Wat te doen??

 

icon

Beste antwoord door eric 24 May 2022, 10:13

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +17

Hoi @KTH83 , welkom bij de community.

Het personeelstekort is voelbaar in alle segmenten. Tegenwoordig moet je 5 uur in de rij staan om door de beveiliging van Schiphol te komen :( …   

Monteurs zijn dus ook schaars en ze hebben dan bepaalde routes waarbij juist moet worden voorkomen dat ze van de ene kant van de regio naar de andere kant rijden. Zo kom je op een voorstel wat niet jouw eerste keus was. Heb je de spullen al binnen? En betreft het een glasvezel of DSL verbinding? In het laatste geval zou je het modem even zelf kunnen aansluiten. Bij glasvezel moet er meer gebeuren en zul je toch een keer thuis moeten zijn als de monteur langs kan komen. Dat is helaas leidend.

 

 

Reageer