Beantwoord

afspraak is afspraak?

  • 1 February 2022
  • 3 reacties
  • 85 Bekeken

Beste T-Mobile,

Volgens jullie eigen brief is afspraak is afspraak.

En zo zijn er tal van voorwaarden wat betreft de installatie afspraak.

Je dient thuis te zijn op het afgesproken dagdeel (Was ik)

Je dient bij een wijziging of verplaatsen van een afspraak even binnen 48 uur te bellen (Niet nodig geweest)

 

Maar wat is dan mijn probleem?

Ruim een maand geleden heb ik een totaal abonnement voor internet, televisie, mobiel bij jullie afgesloten. Vanaf dag 1 mag je als nieuwe klant overal zelf achteraan bellen. Zoals waar blijft mijn bestelling? Hebben jullie de activatie kosten binnen en klopt dit want het was een vreemd bedrag?

Naar het inplannen van een installateur…

 

Eindelijk is de dag zover de monteur komt na ruim 6 weken wachten kunnen wij eindelijk aan de slag.

In de ochtend een sms helaas is de monteur uitgevallen Wij zijn op zoek naar een oplossing en nemen z.s.m contact met u op.

 

Leuk bericht.. Vervelend voor de monteur  maar oké afspraak is afspraak.

Er kwam geen vervanging tot op heden nog niks gehoord behalve ze zijn er heel druk mee bezig…

Volgens mij als je kijkt voor een oplossing vraag je de klant ook welke mogelijkheden er zijn vanuit de klant?

 

En Ohja binnen 48 uur dient er geannuleerd te worden anders komen er kosten…

Dus hoeveel kosten mag ik in rekening brengen bij jullie? :-) 

Wanneer kan er een monteur komen het is namelijk puur een glasvezel installeren de rest kan ik wel.

Kan ik het anders tijdelijk als DLS aansluiten?

 

 

icon

Beste antwoord door Waqqas 1 February 2022, 10:24

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

3 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @WesleyXela 

Bedoel je tijdelijk als DSL aansluiten? Dan kan niet.

Indien je een witte Huawei mediaconverter in je installatiepakket hebt ontvangen dan heeft het geen nut om zelf aan te sluiten omdat de monteur dan ook de patch in de wijkcentrale doet en de installatie en activatie thuis.

Soieso is het af te raden glasvezel zelf te installeren. Heb je zelf ook contact opgenomen met Guidion op telefoonnummer 088 2000 151?

Hallo @WesleyXela 

Bedoel je tijdelijk als DSL aansluiten? Dan kan niet.

Indien je een witte Huawei mediaconverter in je installatiepakket hebt ontvangen dan heeft het geen nut om zelf aan te sluiten omdat de monteur dan ook de patch in de wijkcentrale doet en de installatie en activatie thuis.

Soieso is het af te raden glasvezel zelf te installeren. Heb je zelf ook contact opgenomen met Guidion op telefoonnummer 088 2000 151?

Uiteraard contact opgenomen maar dan krijg je er word gezocht naar een oplossing echter het stukje wij nemen Z.S.M contact op is de snelheid ver te zoeken. hopelijk is de internet snelheid wel snel genoeg

 

Bedankt voor het overige uit te leggen !

 

 

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @WesleyXela, van harte welkom op de Community!

Heb je intussen al een nieuwe afspraak kunnen maken? Ik heb net gebeld met Guidion en je kunt bellen met 088-2000 151 om een nieuwe datum af te stemmen met hen. Ze zijn vandaag bereikbaar tot 21:00. Veel succes, ik hoop oprecht dat het zo snel mogelijk gefixt wordt voor je!

Maak jij thuis toevallig gebruik van een T-Mobile of Tele2 simkaart (prepaid of abonnement)? Zo ja, dan kan ik je enigszins tegemoetkomen met een Unlimited Internet voucher zodat je de komende dagen onbeperkt online kunt blijven via mobiele hotspot op laptop en PC. Is dat een ideetje?