Beantwoord

afspraak maken monteur voor activatie glasvezel

  • 1 February 2023
  • 6 reacties
  • 225 Bekeken

Nu ik een afspraak heb staan met de mensen van guidion om aan te sluiten van glasvezel naar mijn meterkast. zou ik niet alvast een afspraak kunnen laten inplannen voor het activeren van de glasvezelinternet ?

icon

Beste antwoord door eric 1 February 2023, 14:17

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Hallo @ey-dzeej Heb je al een abonnement afgesloten bij TMT? Dat moet je eerst regelen
TM stuurt je dan een E-mail om een afspraak in te plannen.

Hallo @ey-dzeej Heb je al een abonnement afgesloten bij TMT? 
 

ja vanaf augustus 2022 al afgesloten, moest alleen wachten op aanleg glasvezel. nu heb ik op 17 feb 2023 een afspraak  staan met guidion dat ze het aansluiten tot de meterkast. alleen moet nog een afspraak gemaakt worden om het te activeren door t-mobile zelf. 

 

nu is het alleen een beetje onduidelijk of ik die al gelijk kan maken of eerst nog moet wachten tot de 17de. 

en mijn bestelling hiervoor is ook onderweg :) 

Reputatie 7
Badge +14

@ey-dzeej O Welkom bij de club. 😂Ik denk dat de moderators je vast wel verder kunnen helpen. Hopelijk heb je snel antwoord 

 

 

Reputatie 7
Badge +14

Nu ik een afspraak heb staan met de mensen van guidion om aan te sluiten van glasvezel naar mijn meterkast. zou ik niet alvast een afspraak kunnen laten inplannen voor het activeren van de glasvezelinternet ?

 

De partij die de glasvezel van buiten naar binnen komt brengen is een aannemer in opdracht van de netbeheerder bij jou. (ODF of KPN networks etc.)

Guidion is de monteurspartij die T-Mobile inhuurt om de verbinding en oplevering naar de router in jouw meterkast te verzorgen. Je kunt die inplannen zodra de fysieke glasvezel is opgeleverd en voor akkoord is doorgezet door de netbeheerder naar T-mobile. Je ontvangt dan een bericht met een link naar de afsprakenportal.

Nu ik een afspraak heb staan met de mensen van guidion om aan te sluiten van glasvezel naar mijn meterkast. zou ik niet alvast een afspraak kunnen laten inplannen voor het activeren van de glasvezelinternet ?

 

De partij die de glasvezel van buiten naar binnen komt brengen is een aannemer in opdracht van de netbeheerder bij jou. (ODF of KPN networks etc.)

Guidion is de monteurspartij die T-Mobile inhuurt om de verbinding en oplevering naar de router in jouw meterkast te verzorgen. Je kunt die inplannen zodra de fysieke glasvezel is opgeleverd en voor akkoord is doorgezet door de netbeheerder naar T-mobile. Je ontvangt dan een bericht met een link naar de afsprakenportal.

oke, top .. gewoon afwachten dus.

bedankt voor het reageren. het is duidelijk !

Reageer