Beantwoord

afspraak met monteur gaat niet door vanwege ziekte monteur

  • 6 December 2021
  • 8 reacties
  • 156 Bekeken

Vandaag stond er een afspraak voor het aansluiten van glasvezel modem en TV. Vanochtend belde de monteur netjes af en gaf dat er vandaag contact met mij gezocht zou worden. Dit is niet gebeurd. Dus ben ik zelf gaan bellen. Bij zowel T-Mobile als Gideon wordt de telefoon niet opgenomen, of er zijn hele lange wachttijden (langer dan 45 minuten) … heel slecht! Bij Gideon zeggen terwijl je in de wacht hangt dat je een afspraak kunt verzetten met hun self service hier is niets van te vinden op hun site.

Dit is een slecht begin….. Mijn contract met KPN loopt overmorgen (8 dec) af en ik wil voor die tijd omgezet zijn. Hoe gaan we dit oplossen? Graag hulp!  

icon

Beste antwoord door Cal van Odido 8 December 2021, 10:58

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

8 reacties

Ik ben met veel tegenzin blijven bellen en na opnieuw 38 minuten in de wacht te hebben gehangen bij Gideon wordt de verbinding verbroken. Er is geen self service, ik heb diverse keren het contactformulier ingevuld, geen reactie. Ook geen bevestiging per mail. Niets! Wat slecht… Het is nu inmiddels 17:47 uur en nog steeds niemand gesproken of een oplossing.    

Reputatie 7

@Braampie als het goed is maak je gebruik van de overstap service en ga je naar gpon glasvezel.

Dit betekend dat de Guidion monteur de migratie regelt. Bij gebruik van de overstap service blijft de oude provider leveren tot dat ze een Signaal krijgen van T Mobile. Zolang je gebruik maakt van de overstap service is er niets aan de hand.

 

Dag @Hidden.nld dank voor je bericht.

Ik kon geen gebruik maken van de overstapservice bij T-Mobile omdat het om een nieuwe glasvezelaansluiting gaat. Vreemd maar ook dat is blijkbaar niet te regelen.

Ik heb gisteravond na weer een uur in de wacht bij T-Mobile een vriendelijke dame van de klantenservice gesproken. D.w.z. dat ik gisteren bijna 4 uur in de wacht gehangen bij zowel T-Mobile als Guidion!! De dame heeft Guidion gebeld, zij heeft blijkbaar een ander nummer dat wel wordt opgenomen! En zij heeft geregeld dat er woensdag een nieuwe afspraak is gemaakt. Gelukkig kon ik mijn agenda omgooien en betekend dit een halve dag geen internet. Lastig als je thuis moet werken...grrrr.. Maar het is niet anders… Nu hopen dat het dit keer wel goed gaat……. Dit is een hele slechte start voor iemand die bij KPN nooit problemen heeft gehad….    

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Braampie 

KPN loopt momenteel via DSL? Je kan altijd gebruik maken van de overstapservice.

Morgen is het alweer woensdag dus het is wel snel geregeld want meestal kan dat wel een week of 2 duren.

Hallo @Waqqas 

Dank voor je bericht. Nee, overstapservice kon niet volgens T-mobile, ik heb er speciaal over gebeld.

Ik ben blij dat het morgen kan… niet meer dan logisch trouwens…  een week wachten zou toch absurd zijn?! Maar dat neemt niet weg dat ik daar 4 uur voor heb moeten bellen met alle kosten van dien! Dat kan toch niet in deze tijd! Als ik dat bij mijn klanten zo zou doen, zou ik er geen een overhouden ben ik bang… Slecht begin maar ik hoop op een goede afloop….   

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Braampie,

Leuk dat je binnenkort kan genieten van T-Mobile Thuis en sorry voor de slechte binnenkomer! Normaliter hoort Guidion met een nieuw voorstel voor een afspraak te komen indien de originele monteur uitvalt en hierom ben ik verbaasd dat jij er zo achteraan moest. In ieder geval ben ik wel erg blij dat het je is gelukt om een afspraak voor vandaag te regelen en het is mooi dat je hiermee snel van ons internet kan genieten.

Update: de monteur is op de afgesproken datum en tijd geweest en heeft alles aangesloten en uitleg gegeven. Zo komt het na een slechte start toch nog goed. 

Reputatie 7

Ontzettend fijn om dit te lezen @Braampie! Merci voor deze fijne update. Mocht ik nog iets voor je kunnen betekenen, laat het dan zeker weten. Maak er een mooi weekend van! 🎈