Beantwoord

afspraak monteur

  • 14 May 2021
  • 6 reacties
  • 255 Bekeken

Net gebeld met klantenservice omdat mn internet er sinds vanmiddag uit ligt. Ik zou een mail ontvangen of sms voor het maken van een afspraak met een monteur. Niks ontvangen. En nu?

icon

Beste antwoord door Ginny 16 May 2021, 16:05

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @radekczpl, excuses voor de vertraging van onze kant! Je zult binnen vijftien minuten een afspraaktool per SMS en e-mail ontvangen zodat je straks meteen een afspraak kunt inplannen met Guidion. Er ging iets mis aan onze kant waardoor Guidion het ticket niet kon verwerken, dat is inmiddels hersteld.

Indien de afspraaktool om wat voor reden dan ook niet werkt, kun je altijd bellen met: 088-2000 151. Guidion is vandaag tot en met 17:30 bereikbaar!

Wachten tot de back Office er naar gekeken heeft en de link voor de monteur stuurt als dit nodig blijkt.

Hoi. Ik heb een probleem met de router gemeld. (Gebeld klantenservice). Een monteur zou binnen 48 uur contact met mij opnemen. Hij heeft het nog niet gedaan. Em wat nu?

Reputatie 6

Hoi @Martijnrrrr, welkom op de Community! Excuses dat jij geen heldere informatie hebt ontvangen van de medewerker die jij hebt gesproken. Ik heb het verzoek direct voor jou aangemaakt. Je zult dan ook binnen een kwartier een sms ontvangen met daarin een link voor het maken van een afspraak. Kan ik jou in de tussentijd voorzien van een Unlimited data voucher zodat je onbezorgd kunt blijven internetten, eventueel via een hotspot?

Reputatie 7
Badge +14

Die 48 uur loopt niet door in het weekend/feestdag. Dus morgen of overmorgen kun je die afspraak maken.

Ik belde op 19 mei.

Reageer