Beantwoord

Alles in een pakket: verschil met Online?

  • 8 May 2018
  • 1 reactie
  • 185 Bekeken

Reputatie 2
Momenteel ben ik klant van online voor telefonie,tv en internet. Ik dacht dat dit ook een onderdeel was van t mobile.
Nu zie ik steeds het pakket van t mobile voorbij komen.
Wat is het verschil.
Ik zie verschil in zenderpakketten.
Krijg ik bij evt overstappen nieuwe modems e.d

Met vriendelijke groeten,
Regina meershoek
icon

Beste antwoord door jibbewillem 12 May 2018, 09:51

Bekijk origineel

1 reactie

Hallo Regina,

Online.nl was vroeger van T-Mobile, maar een paar jaar geleden is het verkocht aan M7 Group: het moederbedrijf van CanalDigitaal.

Het huidige T-Mobile Thuis is ontstaan uit Vodafone Thuis. Vodafone moest haar Thuis afdeling in 2016 verkopen om met Ziggo te mogen fuseren. T-Mobile heeft dit toen gekocht.

De verschillen tussen Online.nl en T-Mobile Thuis zijn afhankelijk van wat er op je adres beschikbaar is. Zenderpakketten zullen inderdaad verschillen. Ook kortingen, die T-Mobile in combinatie met mobiele abonnementen biedt, zullen voor jou wellicht interessant zijn.

Bij een overstap krijg je een nieuw modem en nieuwe tv ontvangers. Dingen als klantenservice veranderen vanzelfsprekend ook. Je telefoonnummer kun je meenemen naar T-Mobile Thuis.

Je kunt een goede vergelijking maken door de postcodecheck op de website van T-Mobile te doen.

Succes met vergelijken Regina! En hopelijk mag ik je binnenkort als mede-klant verwelkomen. 😀

Reageer