Beantwoord

Als ik een nieuwe aanvraag doe dan klopt het adres niet.


Nadat T-mobile mijn aansluiting op het verkeerde adres heeft opgeleverd op verzoek van T-mobile nog een keer een aansluiting op ons nieuwe adres aangevraagd.

Het aanvraag formulier goed bekeken adres klopt, factuuradres zou anders moeten dan het leveradres maar dat kan blijkbaar niet bij T-mobile dus op akkoord geklikt.

Krijg ik een bevestigings e-mail met een totaal verkeerd leveradres.

Het vreemde is dat men de juiste postcode heeft, het juiste huisnummer gebruikt maar een totaal verkeerde straatnaam en verkeerde plaats en dan bestaat dat huisnummer ook nog eens niet in die plaats en in die straat.

Hoe het kan weet T-mobile ook niet maar woensdag zou de aansluiting actief zijn, dus ik vraag het beveiligingsbedrijf om de beveiliging dan ook woensdag op te gaan leveren maar nu heb ik helemaal geen internet en met een beetje geluk komt die pas ergens begin juni.

Wie gaat nu de extra kosten betalen omdat ik mijn spullen nu niet kan verzekeren zonder beveiliging en ikhet beveiligingsbedrijf nog een keer terug moet laten komen omdat T-mobile blijkbaar niet weet dat een postcode uit Enter niet in Rijssen te vinden is en de straatnaam zelfs geheel niet in Enter voorkomt?

icon

Beste antwoord door Lisa 25 May 2021, 12:23

Bekijk origineel

13 reacties

Reputatie 7

Hi @gerritb22, ik heb het meteen voor je uitgezocht en ik kan je geruststellen, de korting is verwerkt! :slight_smile:  Het klopt dat je de activatiekosten wel op de factuur vermeld ziet staan maar je ziet daaronder ook een kopje kortingen/compensaties. Op de laatste pagina zie je een toelichting van deze korting, in dit geval de activatiekosten. Als je nog vragen hebt stel ze dan gerust en excuses voor de verwarring!

Vorige week dus eindelijk het internet actief.

Krijg ik nu een bericht dat de factuur klaar zou staan, bekijk ik die worden er 30 euro activatiekosten berekend.

Eerst doe ik een aanvraag via een vergelijking site zodat ik 10 euro korting zou krijgen, die wordt geannuleerd ivm. het verkeerde adres,

dan wordt er een nieuwe aanvraag gemaakt waarbij ik dan geen 30 euro activatiekosten hoef te betalen maar geen 10 euro korting krijg,

maar nu krijg ik mijn internet pas veel later dan was aangegeven met alle kosten van dien en geen 10 euro korting en mag ik ook nog 30 euro activatiekosten gaan betalen.

Denk dat het toch maar tijd wordt voor een andere provider.

Kreeg trouwens vrijdagmorgen 8.00 uur nog wel een SMS van T-mobile.

Ik weet niet of die sarcastisch bedoelt was maar ik vond het wel een goede.

“vergeet je T-Mobile thuis niet te installeren”

Tja optimistisch is het in ieder geval wel, maar helaas is het wel op de zaken vooruit lopen.

Zullen we toch maar eerst wachten tot de internet verbinding ook eindelijk een keer is aangelegd?

Of krijgen jullie geen back-up van KPN dat ze nog steeds bezig zijn om dit voor elkaar te krijgen?

Laatste bericht wat ik donderdag heb gekregen is dat als ze de kabel meten vanuit ons pand dat deze kabel dan iets van 350m lang is, maar gaan ze meten vanuit de wijkcentrale dan is deze plots 480m lang.

Vrijdag zouden ze daar verder mee gaan maar verder niets meer gehoord.

Vandaag de aansluiting nog weer getest maar nog steeds geen internet.

Ik zal je dan eerst even op de hoogte brengen van alles

Gisteren 2 uur lang een monteur van KPN over de vloer die van alles geprobeerd heeft maar het op heeft moeten geven omdat de verbinding niet in de wijkcentrale terug te vinden was.

Voor vandaag een nieuwe afspraak gemaakt voor de graafploeg die tussen 8.00 uur en 12.30 uur aanwezig zou zijn.

Dus de gehele morgen daar zitten wachten maar geen monteur/graafploeg en om 13.00 uur toch maar naar huis gereden om wat te eten.

Terwijl ik met jullie rond 14.00 uur aan het bellen was omdat er geen monteur was verschenen op de andere lijn een telefoontje met dat de monteur nu aanwezig was.

Dus er weer naar toe gereden en deze is ook ruim een uur bezig geweest maar ook zonder resultaat.

Goede nieuws was dat ze er mee bezig waren maar dat ze niet konden zeggen wanneer alles dan wel zou gaan werken omdat men niet wist wat er aan de hand was.

Helaas heb ik niets aan een unlimited data gebeuren want dan had ik ook wel een sim-only af kunnen sluiten wat goedkoper is dan wat we nu doen. Reden is dat het een volledig metalen pand is waar de ontvangst dus bijzonder slecht is en waar ik naar buiten moet lopen om te kunnen bellen, dus dat gaat daar niet werken.

Overigens wel vreemd dat jullie jezelf niet aansprakelijk vinden dat eerst de aansluiting in Eindhoven gemaakt gaat worden ipv. op ons adres in Enter, dan wordt de aansluiting op ons oude adres gemaakt ipv. op het juiste adres, daarna willen jullie die gaan maken op een niet bestaand adres in dezelfde straat als ons oude adres maar jullie vinden jezelf desondanks volgens jullie eigen voorwaarden niet aansprakelijk?

Reputatie 7

Hi @gerritb22, heel fijn om te lezen dat jij het modem hebt opgepikt! Ik ben het helemaal met jou eens dat dit bericht eerder had moeten komen, mijn excuses hiervoor. Ik denk dat dit een foutje in het systeem was. Gelukkig heb jij nu alle apparatuur in ieder geval in huis. Ik lees achter de schermen dat de afspraak met KPN niet is doorgegaan vandaag. Is het gelukt om contact met hen op te nemen om de afspraak opnieuw in te plannen? Laat het vooral weten of ik jou tot die tijd kan verblijden met een Unlimited Data Voucher, zodat jij in ieder geval gebruik kunt maken van onbeperkt Internet. 

Wat betreft de vergoeding, ik had jou heel graag voorzien van het goede nieuws dat ik dit voor jou in orde kon maken. Echter kan ik deze kosten niet vergoeden, omdat dit niet de aansprakelijkheid is van T-Mobile Thuis. In onze algemene voorwaarden kun jij nog eens rustig nalezen wanneer wij vergoedingen in orde maken: https://www.t-mobile.nl/voorwaarden.

Laat het vooral weten of ik nog iets voor jou kan betekenen, ik wil dit namelijk graag fixen!

Krijg nu net bericht van T-Mobile

Van: Klantenservice T-Mobile Thuis [mailto:no-reply@t-mobilethuis.nl]
Verzonden: dinsdag 25 mei 2021 13:10
Aan: Xxxxxx Xxxxx; Xxxxx Xxxxx
Onderwerp: Je bestelling is onderweg. Volg 'm online.

Beste heer Xxxxx,

Je bestelling is onderweg!

 

Klik je op de link dan krijg je van postNL het bericht dat het modem dus de 20e al aangeboden was en dat hij naar naar een Post NL punt gebracht zou worden.

Dat bericht had is dus graag de 20e al gehad en niet pas de 25e

Heb inderdaad vanmorgen na contact met jullie het modem opgehaald.

Het was wel handig geweest dat ik daar bericht van had gekregen dat het modem verstuurd was en ergens anders was afgegeven. (bij mijn T-mobile staat nog steeds dat deze nog verstuurd moet worden)

Dan had ik dat vrijdag meteen al kunnen testen en een monteur van KPN aan kunnen sturen.

 

Ben overigens wel benieuwd wat T-mobile gaat doen met alle kosten die ik nu al extra heb moeten maken en de kosten die ik extra berekend krijg van het beveiligingsbedrijf die nog een keer terug moet komen.

Reputatie 7

Hi @gerritb22, dankjewel voor de uitgebreide toelichting! Ik had graag gelezen dat het begin helemaal soepel was verlopen, dus ik help jou graag mee om zo snel mogelijk alles werkend te krijgen. Ik heb zojuist dan ook gelijk de Track and Trace van het nieuwe modem gecheckt en ik zie dat jij deze vanochtend hebt opgepikt van een PostNL-punt. Fijn! Ook zie ik dat jij vanochtend de link hebt doorgekregen om een afspraak in te plannen met een monteur. Heel fijn om te zien dat jij de afspraak voor morgenochtend hebt ingepland. Om de tijd zonder Internet tot morgenochtend te overbruggen, voorzie ik jou heel graag van een 24-uurs Unlimited Data voucher. Zo kun jij van jouw telefoon een hotspot maken om zo toch gebruik te kunnen maken van het Internet. Als jij dit graag wilt, dan stuur ik jou deze code toe in een privébericht.

Ik wil er daarnaast ook heel graag voor zorgen dat jij tevreden bent over de communicatie. Dus weet dat wanneer jij nog resterende vragen hebt, ik dit met liefde samen met jou oppak zodat jij zelf niet steeds contact hoeft op te nemen. Ik hoop dat jij vanaf morgen volop van jouw verbinding gaat genieten! 🎈

Vanavond het oude modem (nou ja 1 week oud dan hé) op alle 4 de aansluitingen die ik heb aan gesloten en telkens een kwartier gewacht maar ondanks dat de aansluiting vandaag actief zou worden tot op heden op geen van de 4 aansluitingen internet.

Volgens mij hebben ze bij T-mobile iets niet in orde met hun planning/organisatie.

 

Eerst zou mijn aansluiting aan de Bosboomstraat in Eindhoven worden opgeleverd terwijl we die in Enter nodig hebben.

dus gebeld en het zou aangepast worden.

toen zou de aansluiting op 19 mei worden opgeleverd dus daar alles op afgestemd.

echter bericht de aansluiting werd al eerder opgeleverd en wel op 15 mei dus “hiep hoi”:thumbsup:

Eerst zou de aansluiting op het pakket alleen maar naar het vestigingsadres verstuurd kunnen worden maar tot onze verbazing kwam die toch gewoon aan op het factuur adres. Dus alles meteen op locatie aangesloten maar helaas geen internet, dus bellen en toen bleek de aansluiting niet op het opgegeven adres was aangebracht maar in de woonplaats er naast te zijn opgeleverd (op het factuur adres).

Dus dit aan laten passen maar toen het bericht dat e.e.a nog steeds in de naast gelegen woonplaats zou worden opgeleverd met wel een postcode van de juiste woonplaats en een niet bestaand huisnummer in onze straat.

Na veel moeite dit aan kunnen laten passen naar het juiste adres maar dan wel op 31 mei zodat ik het beveiligingsbedrijf nog een keer terug moet laten komen welke de 19e de beveiliging op zou leveren.

Nu net bericht dat alles toch weer veel sneller kan en dat het vandaag al operationeel is.

Maar dan moet ik natuurlijk wel eerst een modem hebben want de vorige week toegestuurde zou ik niet kunnen gebruiken en ik heb nog geen bericht dat er een nieuwe onderweg is.

Pfffffff ……...ik moet helaas wel zeggen dat e.e.a op deze manier toch wel erg moeizaam gaat en de communicatie als telecombedrijf toch nog wel een stuk verbeterd kan worden.

 

 

Reputatie 7
Badge +15

@gerritb22 

Klik op @Boris en vervolgens op stuur bericht.

ik zie helaas geen optie om een privébericht te versturen.

Hoe doe ik dat?

Reputatie 7

Hoi @gerritb22 ,

Ik ga graag voor je bekijken wat er aan de hand is. Ik wil dit doen door aan de achterkant te kijken wat er allemaal is gedaan. Nu kan ik via het jouw opgegeven e-mailadres geen gekoppeld account vinden. Wil je mij een privébericht sturen met je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer (IBAN)? Op die manier ben ik ook vanaf onze kant op de hoogte en kan ik je meer duidelijkheid geven.

 

Reageer