Beantwoord

Als ik inlog, zie ik een oud klantnummer

  • 8 September 2022
  • 1 reactie
  • 15 Bekeken

Wanneer ik inlog op My T-Mobile, zie ik de gegevens van een oud (geannuleerd) account.

Ik kan dus niet in mijn huidige account.

Ik zag dat een andere klant ditzelfde probleem had en een medewerker dmv een persoonlijk berichtje het heeft opgelost. Zie thread hieronder.

Kan iemand mij helpen door mijn oude klantnummer (HTT***) om te zetten naar mijn nieuwe klantnummer (SRW***)?

Bij voorbaat dank!

icon

Beste antwoord door Cal 9 September 2022, 10:44

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +2

Hoi @BrixNL,

Goed gevonden, dat is zeker te regelen! Ik heb meteen jouw abonnementen erbij gezocht en jouw nieuwe klantnummer is vanaf nu te bereiken met het email adres dat je ook gebruikt om in te loggen op de Community. Hoewel ik niet verwacht dat je ‘m nog nodig zal hebben kan je ook jouw oude account bereiken met jouw @t-mobilethuis email adres.

Veel plezier nog met het account! 😉

Reageer