Beantwoord

annnuleren bestelling t-mobile thuis

  • 25 November 2021
  • 5 reacties
  • 102 Bekeken

ik heb 16-11 een mail gestuurd naar klantenservice@t-mobilethuis.nl, dat ik mijn aanvraag wil annuleren/herroepen.

tot op heden niks vernomen, en de levering staat nog geplant op 30-11. Dan komt er ook een monteur langs.

Zou iemand dit voor mij na willen kijken?

Mijn klantnummer is *redacted by Moderator*

icon

Beste antwoord door Boris 26 November 2021, 12:28

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

5 reacties

oja, telefonisch kwam ik er niet door

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @vogeltje1979 

Via de mail is er altijd wel een lange wachttijd, kan tot 2 weken duren.

Een moderator hier kan de annulering ook voor je in orde maken, wacht even een reactie af.

Reputatie 7

Hoi @vogeltje1979 ,

Mijn welgemeende excuses dat de opzegging nog niet is geregeld. Wat @Waqqas zegt klopt helemaal. In dit geval is de opzegging nog niet in orde gemaakt. Geen zorgen; ik heb dit direct voor je gedaan. Weet dat onze deur altijd voor je open blijft staan en we je graag welkom heetten bij Thuis! Ik begrijp dat het installatiepakket is verstuurd en ontvangen. We zien deze graag terug. Hoe je deze precies terugstuurt, vind je op onze Wiki: 

Met vragen, weet je ons te vinden. Voor nu wens ik je veel geluk in de toekomst! 

Bedankt voor de moeite!

Ik zal in de toekomst een abbo afsluiten bij t-mobile, maar ik ga begin volgend jaar naar het buitenland voor werk vandaar.

Reputatie 7
Badge +8

@vogeltje1979 Fijn dat je toch naar ons toe wil komen. In ieder geval super gaaf dat je naar het buitenland gaat voor werk begin volgend jaar. Hopelijk heb je ook een mooie tijd daar en we zien je hopelijk daarna weer bij ons terug!:grinning: