app t-mobile

  • 17 March 2023
  • 3 reacties
  • 27 Bekeken

Waarom krijg ik de status niet te zien in de app van mijn bestelling, door fout van t-mobile zit ik al meer dan een maand zonder mijn tv/internet/bellen pakket, wil nu eindelijk wel duidelijkheid en zien wanneer ik weer word aangesloten, krijg alleen loze beloftes bij de klantenservice.


3 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Cowboy Andre, welkom op onze Community! Ik zie dat je het abonnement nog niet gekoppeld hebt in de My T-Mobile Thuis. Registreer met je e-mailadres die je hebt opgegeven en klik op “Abonnement toevoegen”. Dan zul je de status van je bestelling ook kunnen zien en volgen!

Sorry Tommie,

ik heb het wel toegevoegd maar krijg de melding is nog in behandeling, daar kom ik ook niet verder mee.

hopelijk gaan jullie medewerkers hun belofte waar maken en heb ik weer internet, tv en telefoon.

ik wil de medewerker die mij glasvezel aangesmeerd heb, bedanken, hopelijk maandag weer DSL.

 

Sorry Tommie,

ik heb het wel toegevoegd maar krijg de melding is nog in behandeling, daar kom ik ook niet verder mee.

hopelijk gaan jullie medewerkers hun belofte waar maken en heb ik weer internet, tv en telefoon.

ik wil de medewerker die mij glasvezel aangesmeerd heb, bedanken, hopelijk maandag weer DSL.

 

Maandag hoop ik

Reageer