Beantwoord

apparatuur verzonden, ontvangen door t-mobile maar blijf herinngeringen krijgen

  • 28 December 2020
  • 3 reacties
  • 180 Bekeken

Beste T-Mobile,

 

Ik heb mijn apparatuur teruggestuurd. Deze is ook ontvangen op 15 december ( https://jouw.postnl.nl/track-and-trace/3SLFVZ790543882-NL-1117ZZ). 21 en 22 december kreeg ik een herinnering. Ik heb met de klantenservice gebelt (22 december, lang wachten). Ze zagen daar dat het inderdaad was binnen gekomen en zouden dit doorzetten naar de technische dienst. De dame gaf aan dat het nu goed zou komen.

Nu krijg ik vandaag weer een herinnering. Ik probeerde net de bellen maar de wachttijd was zolang dat ik nu jullie via deze weg benader.

 

Groeten

Brenda Vroege-Rozemuller

icon

Beste antwoord door brendaro 29 December 2020, 07:49

Bekijk origineel

3 reacties

Het is inmiddels opgelost. Bedankt

Reputatie 7

Hi @brendaro

 

Welkom op de Community! Bedankt voor de update. Is er misschien iets waar we (lees: andere klanten) van kunnen leren in zo'n situatie? Hoe is het nu opgelost? 

Ik kreeg later op dezelfde dag een mail dat de apparatuur is ontvangen (terwijl dit volgens de track en trace dit al op 15/12 gebeurt is.

Ik heb het vermoeden dat de reminders automatisch uitgaan zondat dat ernaar iemand zijn dossier wordt gekeken. Wellicht goed om daar naar te kijken wanneer en hoe vaak deze reminders uitgaan (zeker rond de kerst), vooral om dat er wordt vermeld dat als je binnen 8 dagen de apparatuur niet opstuurd een boete krijgt. Dit scheelt jullie ook vragen van ongeruste mensen.

Reageer